صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه «تلاوت یک دقیقه‌ای» به مناسبت دهه فجر در گیلان

مدیرکل اوقاف گیلان از برگزاری مسابقه «تلاوت یک دقیقه‌ای» در استان به مناسبت گرامیداشت چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد. حجت‌الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه «تلاوت یک دقیقه‌ای» ویژه آقایان در گیلان برگزار می‌شود. وی افزود: علاقه‌مندان […]

کد خبر : 41782 | 11:41 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۹

مدیرکل اوقاف گیلان از برگزاری مسابقه «تلاوت یک دقیقه‌ای» در استان به مناسبت گرامیداشت چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.

حجت‌الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه «تلاوت یک دقیقه‌ای» ویژه آقایان در گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند فرازی از تلاوت خود را به مدت حداکثر یک دقیقه از یکی از آیات «۸۱ سوره اسرا» یا «۵ سوره قصص» و یا «۲۰ سوره توبه» با تلفن همراه تصویربرداری کرده و ارسال کنند.

علیزاده بیان کرد: شرکت‌کنندگان در مسابقه تلاوت یک دقیقه‌ای تا ۲۲ بهمن‌ جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق شماره تماس ۰۹۳۹۹۵۹۹۵۱۰ به یکی از شبکه‌های اجتماعی ایتا، سروش، واتس‌آپ یا صفحه اوقاف گیلان در اینستاگرام ارسال کنند، پس از داوری به ۱۰ اثر برتر جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به دیگر برنامه‌های اوقاف استان در ایام الله دهه فجر، گفت: برگزاری ۵۰ محفل انس با قرآن در استان مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و اساتید قرآنی استان با حضور مهدی قره‌شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ۱۶ بهمن، افتتاح مرکز راهبری حفظ قرآن کریم در رشت، برگزاری مسابقه «انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب» ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان از دیگر برنامه‌های اوقاف گیلان در ایام دهه مبارک فجر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد