صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان به ‌مناسبت حماسه هشتم ‌دی

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان به‌مناسبت حماسه هشتم‌دی مردم گفتند: حضور خروشان مردم گیلان در 8 دی 88 ، نماد بارزی از هویت انقلابی و ولایتمداری مردم سرافراز این خطه است. در پیام آیت الله 'زین‌العابدین قربانی' و 'كیهان هاشم‌نیا' آمده است: مردم گیلان سابقه تاریخی درخشانی در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) دارند.

کد خبر : 419 | 8:43 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان به‌مناسبت حماسه هشتم‌دی مردم گفتند: حضور خروشان مردم گیلان در 8 دی 88 ، نماد بارزی از هویت انقلابی و ولایتمداری مردم سرافراز این خطه است.

در پیام آیت الله ‘زین‌العابدین قربانی’ و ‘كیهان هاشم‌نیا’ آمده است: مردم گیلان سابقه تاریخی درخشانی در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) دارند.

در ادامه این پیام افزوده شده: این حركت خودجوش كه یك روز زودتر از حماسه 9 دی به وقوع پیوست، بار دیگر ثابت كرد كه گیلانیان ولایتمدار از لحاظ دینداری ، اخلاص ، جهاد و حضور در صحنه از استان‌های پیشتاز كشورند و همواره برای دفاع از انقلاب، نظام و رهبری آماده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در این پیام خاطرنشان كرده‌اند: بی‌شك تجلیل رهبر فرزانه انقلاب از نقش‌آفرینی مردم گیلان در مقابله با فتنه‌گران در دیدار تاریخی 8 دی سال 1389 كه به‌واسطه حماسه بیداری و بصیرت مردم استان انجام شد، تا همیشه تاریخ نشان افتخاری بر سینه فردفرد هر گیلانی است.

آیت الله قربانی و كیهان هاشم نیا اضافه كرده‌اند: اینجانبان در آستانه نهم‌دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از همه گیلانیان ولایتمدار دعوت می كنیم تا در مراسم گرامیداشت آن یوم الله بزرگ و پاسداشت حماسه همت والای مردم گیلان در محكومیت فتنه گران كه صبح روز جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود، حضور یابند و این مراسم را به تجدیدعهدی با آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تبدیل كنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد