صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت کاروان خودرویی و موتوری و همچنین در فضای مجازی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت کاروان خودرویی و موتوری و همچنین در بستر فضای مجازی برای اقشار مختلف مردم خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت و گو با خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شد […]

کد خبر : 42007 | 1:29 ب.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت کاروان خودرویی و موتوری و همچنین در بستر فضای مجازی برای اقشار مختلف مردم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت و گو با خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شد تا برنامه‌های سال‌جاری دهه فجر متفاوت از سال‌‌های گذشته برگزار شود، گفت: برنامه‌های سال‌جاری مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم با تمهیدات خاص و با حضور محدود مردم و یا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان گیلان برگزار نمی‌شود، افزود: این راهپیمایی به صورت کاروان خودرویی و موتوری و همچنین در بستر فضای مجازی برای اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، اظهار کرد: عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی مجازی می‌توانند از ۱۲ بهمن لغایت ۲۲ بهمن به نشانی اینترنت www.fajr.ccoip.ir مراجعه کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد