صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






از همه توان موجود در استان برای بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن استفاده خواهد شد

محمود قاسم‌نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در نشست هماهنگی مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن استان گیلان که روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه برگزار شد، با بیان اینکه علی‌رغم همه محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا برنامه‌های جذاب و نوآورانه بسیاری در دهه فجر سال‌جاری در استان گیلان برگزار شده است، گفت: به عنوان نمونه […]

کد خبر : 42083 | 3:20 ب.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۹

محمود قاسم‌نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در نشست هماهنگی مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن استان گیلان که روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه برگزار شد، با بیان اینکه علی‌رغم همه محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا برنامه‌های جذاب و نوآورانه بسیاری در دهه فجر سال‌جاری در استان گیلان برگزار شده است، گفت: به عنوان نمونه یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های خلاقانه دهه فجر سال‌جاری بود که برای اولین بار با پخش زنده از سیمای مرکز استان بازتاب خوبی در استان داشت.

وی با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در سال‌جاری با توجه به محدودیت‌ها به شکل جدیدی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم با کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری در همه شهرستان‌های استان با شکوه خاص برگزار خواهد شد.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه تلاش و زمینه‌سازی برای برگزاری باشکوه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن وظیفه همه مسئولان استان است، اظهار کرد: از همه توان موجود در استان برای برگزاری باشکوه کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری در همه شهرستان‌ها استفاده خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اهمیت آشنا کردن نسل جوان با پیام انقلاب اسلامی، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان راهنمای مسئولان و مردم باید در جامعه تبیین گردد.

وی با اشاره به افول استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار در عصر حاضر، اظهار کرد: امروز ناکارآمدی نظامی و اقتصادی آمریکا برای همه کشورهای جهان ثابت شده است.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان خود در برابر استکبار جهانی ایستاده است، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری برای بازگشت به برجام هیچ پیش‌شرطی پذیرفتنی نیست و این نشانه اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان به نقش تعیین‌کننده و برجسته جمهوری اسلامی در مذاکرات و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور سابق آمریکا که تلاش می‌کرد با فشار سیاسی و اقتصادی، ایران اسلامی را تحت فشار حداکثری قرار دهد خود به شکل مفتضحانه‌ای کاخ سفید را ترک کرد و از عرصه سیاست حذف شد.

گزارش تصویری نشست






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد