صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تشکیل گروه‌های جهادی از دستاوردهای دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در گیلان دفاع مقدس را زیباترین دوره در تاریخ ایران عنوان کرد و گفت: ایران در سایه جنگ ۸ ساله توانست به تقویت استعدادهای درونی خود بپردازد. آیت الله رسول فلاحتی امروز در همایش ملی بررسی ابعاد مختلف دستاوردهای دفاع مقدس که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در تالار حکمت دانشگاه […]

کد خبر : 42275 | 3:20 ب.ظ | ۵ اسفند , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان دفاع مقدس را زیباترین دوره در تاریخ ایران عنوان کرد و گفت: ایران در سایه جنگ ۸ ساله توانست به تقویت استعدادهای درونی خود بپردازد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در همایش ملی بررسی ابعاد مختلف دستاوردهای دفاع مقدس که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در تالار حکمت دانشگاه گیلان و همچنین به صورت اینترنتی برگزار شد اظهار کرد: بررسی حادثه بزرگ دفاع مقدس یکی از برنامه های عمده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم نگاه عمیق و هوشمندانه به دفاع مقدس در تاریخ ایران باستان و ایران پس از اسلام داشته باشیم هیچ دوره ای به زیبایی تاریخ دفاع مقدس در دوره انقلاب اسلامی نیست.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دفاع مقدس زیباترین دوره در تاریخ ایران است، تصریح کرد: محو ایران در نقشه جهان ریشه در اندیشه قدرت های سلطه گر داشته اما گرایش مردم ایران به اسلام به ویژه مکتب اهل بیت(ع) مانع از آن شده است.

آیت الله فلاحتی، ضعف حاکمیت در درون جامعه ایرانی را سبب تکه تکه شدن ایران در دوره های گذشته عنوان کرد و گفت: مردم به دلیل اینکه هیچ استقامتی از طرف مسئولان نمی دیدند از خود مقاومتی نشان نمی دادند.

وی با اشاره به اینکه باور داریم در تاریخ چند هزار ساله ایران هیچ دوره ای به عظمت و شکوفایی دفاع مقدس نبود، بیان کرد: دفاع مقدس روح تاریخ ایران در عرصه جهانی را سفید کرد و این از شگفتی های تاریخ است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، حفظ تمامیت ارضی ایران را عظیم ترین دستاورد دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: ایران در سایه جنگ ۸ ساله توانست به تقویت استعدادهای درونی خود بپردازد.

.

ایران در سایه جنگ 8 ساله توانست به تقویت استعدادهای درونی خود بپردازد/ تشکیل گروه های جهادی از دستاوردهای دفاع مقدس است/ ملت ایران در سایه جنگ 8 ساله آموخت که استقامت قابل حفظ کردن و صادر کردن است

.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امروز ایران قدرت نخست حفظ تمامیت عرضی در منطقه است، اظهار کرد: بسیج همگانی در راستای کمک های مردمی به ویژه در شیوع بیماری کرونا از دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی، تشکیل گروه های جهادی را از دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و افزود: بسیج همگانی مردمی خودجوش از درون جامعه برای مقابله با حوادث می تواند کمک حال دولت ها باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ایستادگی مردم ایران در برابر قدرت های سلطه گر جهانی از جمله دستاوردهای عظیم دفاع مقدس است، بیان کرد: ملت ایران در سایه جنگ ۸ ساله آموخت که استقامت قابل حفظ کردن و صادر کردن است.

آیت الله فلاحتی، بر انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل های بعدی تاکید کرد و گفت: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس سبب افتخار نسل معاصر و نسل های آینده است.

.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد