صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ملت ایران از بدعهدی‌های بعد از برجام خسارت فراوانی را متحمل شده است

امام جمعه رشت با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت میوه و مرکبات در بازار و عملکرد نامطلوب وزارت جهاد کشاورزی و صمت، گفت: صادرات این محصولات باید رصد شود. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س)، اظهار کرد: […]

کد خبر : 42289 | 1:29 ب.ظ | ۹ اسفند , ۱۳۹۹

امام جمعه رشت با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت میوه و مرکبات در بازار و عملکرد نامطلوب وزارت جهاد کشاورزی و صمت، گفت: صادرات این محصولات باید رصد شود.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س)، اظهار کرد: حضرت زینب (س) از بصیرت بالایی در زمان خود برخوردار بود.

وی داشتن بصیرت را یکی از مؤلفه‌های دعوت به اسلام عنوان کرد و افزود: یکی از شاخص‌هایی که مسلمان می‌توانند همانند حضرت زینب زندگی کنند وجود همین بصیرت است.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به سفر اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای به ایران، گفت: یکی از مهم‌ترین هدف‌های سفر وی راضی کردن ایران به تأخیر از اجرای مصوبه مجلس در زمینه لغو پروتکل‌های الحاقی بود.

وی با بیان اینکه مسئولان ایرانی پذیرفتند که فیلم مکان‌های انرژی هسته‌ای را به مدت سه ماه نزد خود نگه دارند، ادامه داد: این موضوع با مخالفت ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس و تنظیم شکایت همراه شده است.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه نه آمریکا و نه سازمان انرژی اتمی هیچ گاه به نفع ایران کاری انجام نداده اند، اضافه کرد: آنها در برجام نیز به جای عمل به تعهدات خود به دنبال بهانه جویی هستند.

وی با بیان اینکه بعد از توافق برجام به دلیل بدعهدی‌های انجام شده ملت ایران خسارت فراوانی را متحمل شده اند، افزود: با درایت رهبر معظم انقلاب و ایستادگی ملت ایران اجازه هیچ حرکت اضافی به این کشورها داده نشد.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به نامگذاری ۹ اسفند ماه به عنوان روز ملی حمایت از مصرف کننده، گفت: افزایش قیمت‌ها، گرانی اقلام مورد نیاز مردم و تکرار چندین بار ما برای انجام اقدامات لازم از سوی مسئولان در این زمینه جای برای صحبت از حمایت از مصرف کننده نمی‌گذارد.

وی به در پیش بودن نوروز و خرید ایام عید مردم اشاره و با بیان اینکه مسئولان باید نظارت دقیق بر صادرات میوه و مرکبات داشته باشند، اظهار کرد: متأسفانه در این مدت شاهد عملکرد مناسبی از سوی سازمان‌ها و متولیان امر نبوده ایم.

آیت الله با اشاره به افزایش افسار گسیخته میوه و مرکبات در روزهای اخیر، گفت: دلیل بخشی از گرانی‌ها، شبکه‌های مجازی خرید و فروش بوده که دولت باید در این زمینه هوشمندانه عمل کند./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد