صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۱۲ فروردین روز تحقق آرمان های بلند ملت ایران بود

مجمع نمایندگان استان گیلان در پیامی ۱۲ فروردین را روز تحقق آرمان های بلند ملت ایران توصیف کردند. به گزارش مهر، در متن این پیام آمده است: ۱۲ فروردین ۵۸، روز تحقق آرمان‌های بلند ملت ایران بود؛ مردمی که در راه رسیدن به انقلاب اسلامی، سختی‌ها و محرومیت‌های زیادی کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود […]

کد خبر : 42519 | 1:33 ب.ظ | ۱۲ فروردین , ۱۴۰۰

مجمع نمایندگان استان گیلان در پیامی ۱۲ فروردین را روز تحقق آرمان های بلند ملت ایران توصیف کردند.

به گزارش مهر، در متن این پیام آمده است:

۱۲ فروردین ۵۸، روز تحقق آرمان‌های بلند ملت ایران بود؛ مردمی که در راه رسیدن به انقلاب اسلامی، سختی‌ها و محرومیت‌های زیادی کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را به چشم دیدند.

بیش از ۹۸ درصد مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب، در یک همه پرسی تاریخی، برای تحقق آرمان‌های والای شهیدان، به استقرار نظام جمهوری اسلامی رأی دادند.

ملت سلحشور و انقلابی ایران، پس از خلق حماسه بزرگ و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به رهبری امام خمینی (ره)، در بهمن ۵۷، با آرای بی نظیر و چشمگیر خود، به سلطه ظالمانه مستکبران شرق و غرب و دست نشاندگان آنان پایان دادند.

مجمع نمایندگان گیلان فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را به مردم سرفراز و سربلند ایران اسلامی و به ویژه امت شریف گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بلند مرتبه، توفیق روزافزون برای خدمت بیشتر و بهتر به ملت ایران اسلامی، به خصوص مردم مؤمن و انقلابی گیلان را خواستار است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد