صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۱۲ فروردین آغاز تمدن سازی نوین اسلامی در تاریخ معاصر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، ۱۲ فروردین را آغازین روز شروع تمدن سازی نوین اسلامی در تاریخ معاصر دانست و گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات باطل السحر تمامی کینه ورزی ها و توطئه ها و دشمنی ها با نظام اسلامی است. حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا، ۱۲ فروردین را تبلور اراده مردمی […]

کد خبر : 42520 | 12:29 ب.ظ | ۱۲ فروردین , ۱۴۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، ۱۲ فروردین را آغازین روز شروع تمدن سازی نوین اسلامی در تاریخ معاصر دانست و گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات باطل السحر تمامی کینه ورزی ها و توطئه ها و دشمنی ها با نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا، ۱۲ فروردین را تبلور اراده مردمی برای تحقق آرزوی تمامی انبیای الهی جهت استقرار حاکمیت دینی براساس آموزه های الهی روی زمین دانست و اظهار کرد: ۱۲ فروردین آغازین روز شروع تمدن سازی نوین اسلامی در تاریخ معاصر است.

وی با اشاره به نقش اراده مردم در تشکیل حاکمیت اسلامی، افزود: هرگاه اراده مردم بر این قرار بگیرد که حکومت حق حاکم شود، آن مردم در مسیر مشیت الهی حرکت کرده و قدم برداشه اند لذا این مهم در قالب جمهوریت نظام جمهوری اسلامی تعریف، تبیین و تعبیه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست و تصریح کرد: زیباترین جلوه ظهور حکومت خدا آن زمانی است که اکثریت مردم همراه و هماهنگ با اراده الهی می شوند.

حجت الاسلام مهدوی، رای «آری» مردم در ۱۲ فروردین به نظام اسلامی را برگ زرینی در تاریخ ایران کهن دانست و گفت: ایران با توجه به سابقه تاریخی چندین هزار ساله، تجربه بسیاری در حوزه مربوط به مواجهه با فرهنگ ها و تمدن ها دارد، اما در انقلاب اسلامی حاصل این تجربه چندین هزار ساله به کامل ترین و نورانی ترین وجه تحقق پیدا کرد و بیش از ۹۸ درصد مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی و حکومت دینی رای آری دادند.

وی ۱۲ فروردین را نقطه عطفی برای شکل گیری تمدن بزرگ و نوین اسلامی توسط امت اسلامی دانست و عنوان کرد: بیش از چهل سال است که مردم شریف ایران با صبر و استقامت و ایثار و فداکاری چه در زمان جنگ تحمیلی و مواجهه با تهاجم نظامی دشمن از آرای خود پاسداری کردند و چه در قبال تهاجم فرهنگی به مبارزه خود ادامه دادند. امروز نیز در مقابل تحریم های اقتصادی نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل علیه کیان اسلامی همچنان مقاومت می کنیم و این مقاومت به زودی به ثمر می نشیند و تحریم ها خنثی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به ایستادگی مردم ایران در مقابل توطئه های داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: توطئه های خواص افسرده، نفوذی های آلوده و عناصر پشیمان از انقلابی گری نیز هرگز روی ملت تاثیر نگذاشته و دفاع از انقلاب ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه ملت حماسه ساز ایران همواره دشمنان را مایوس و ناامید می کنند، گفت: امید می رود با مشارکت حداکثری ملت در انتخابات پیش رو شاهد حماسه آفرینی دیگری باشیم؛ چراکه هرچقدر ملت ایران در انتخابات به ویژه ریاست جمهوری سطح مشارکت خویش را بالا ببرند، طمع و توهم دشمن برای تعرض های متنوع نظامی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی خنثی می شود.

حجت الاسلام مهدوی، مشارکت گسترده مردم در انتخابات را باطل السحر تمامی کینه ورزی ها و توطئه ها و دشمنی ها با نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: همه مردم با همه علایق و سلایق سیاسی و فرهنگی و حتی مذهبی باید برای رشد و امنیت و ارتقای و رفع گره های مختلف کشور در انتخابات شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، صندوق های رای را به مثابه سنگرهای محکمی دانست که حافظ امنیت، رشد و ارتقای ملت ایران و نظام اسلامی خواهد بود و تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات به خنثی سازی تحریم های استثمارگران و استعمارگران نظام سلطه می انجامد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد