صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهید کریمی نماد بارز یک دادستان انقلابی بود

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه جوانان باید صداقت، بصیرت و تدین شهید کریمی را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: شهید کریمی، نماد بارز یک دادستان انقلابی بود. حجت‌الاسلام «سیدجواد سلیمانی» در یادواره تلویزیونی گرامیداشت شهید «ابوالحسن کریمی» که عصر جمعه، ۱۳ فروردین در مزار شهدای شهر لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: شهید […]

کد خبر : 42538 | 7:54 ق.ظ | ۱۴ فروردین , ۱۴۰۰

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه جوانان باید صداقت، بصیرت و تدین شهید کریمی را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: شهید کریمی، نماد بارز یک دادستان انقلابی بود.

حجت‌الاسلام «سیدجواد سلیمانی» در یادواره تلویزیونی گرامیداشت شهید «ابوالحسن کریمی» که عصر جمعه، ۱۳ فروردین در مزار شهدای شهر لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: شهید کریمی یک حزب‌اللهی به تمام معنا بود و در برابر جریان‌های منحرف ایستادگی می‌کرد.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه جوانان امروز باید تعبد، صداقت و بصیرت شهید کریمی را به عنوان الگوی خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: شهید کریمی نماد بارز یک دادستان انقلابی بود.

وی افزود: شهید کریمی، همواره ساده‌زیستی و پاک‌دستی را سرلوحه زندگی خود قرار می‌داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سلیمانی با تاکید بر اینکه شهید کریمی همواره در برنامه‌ها و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی حضور پیدا می‌کرد، تصریح کرد: مردم لاهیجان همواره از شهید کریمی به عنوان انسانی مردمی و ارزشی وفادار به اسلام و نظام جمهوری اسلامی یاد می‌کنند.

.

.

امام جمعه لاهیجان اذعان کرد: ما باید همواره یاد شهید کریمی را گرامی بداریم و مدیران نیز باید عملکرد ایشان را به عنوان الگویی در تمامی عرصه‌های خدمت به مردم قرار دهند.

در ادامه این مراسم، «سیدمهدی فلاح‌میری»، با اشاره به اینکه کار در دستگاه قضا، پرمشقت است، اظهار کرد: شهید کریمی از شهدای عدالت به شمار می‌رود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه شهید کریمی برای همکاران قضائی ما هم الگو است، تصریح کرد: مدیر باید عمل‌گرا‌ باشد و صرفا شعار ندهد.

وی خاطرنشان کرد: مدیر باید برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی تلاش کند و مدیران ما به روش مدیران ارزشی اوایل انقلاب اسلامی عمل کنند.

فلاح‌میری با تاکید بر اینکه مدیران قطعا بر روش شهید کریمی عمل می‌کنند و باید عمل کنند، افزود: شهید کریمی برای همه شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه همواره مدیران از روش زندگی این شهید در برنامه‌های خود تعریف می‌کنند، ابراز کرد: ساده‌زیستی از مهم‌ترین منش زندگی شهید کریمی بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد