صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات

فرصت شرکت در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا ۲۷ فروردین تمدید شد. اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد : فرصت شرکت در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا ۲۷ فروردین تمدید شد. این جشنواره به همت دفتر تبلیغ و ترویج فعالیتهای قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ […]

کد خبر : 42578 | 9:25 ق.ظ | ۲۳ فروردین , ۱۴۰۰

فرصت شرکت در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا ۲۷ فروردین تمدید شد.

اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد : فرصت شرکت در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا ۲۷ فروردین تمدید شد.
این جشنواره به همت دفتر تبلیغ و ترویج فعالیتهای قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سمنان با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم برگزار می شود.
مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام و قرآن با ارائه‌ خبرهای صحیح با مضامین قرآن و عترت (ع) ، گسترش و توجه ویژه به فعالیت‏ های مرتبط با حوزه خبر و رسانه در جهت توسعه فعالیت‏ های قرآنی ، استفاده شایسته ‏تر از رسانه ‏های مکتوب و دیجیتال در اشاعه ارتباطات میان فرهنگی ، ترغیب خبرنگاران و فعالان رسانه به مطالعه ، تحقیق و پژوهش در موضوعات قرآن و عترت (ع) و تولید محتوا در این راستا ، همگرایی و هم ‏افزایی ملی در حوزه تولید و نشر محتوای فرهنگی و رسانه ه‏ای قرآنی برخی از اهداف این جشنواره ملی است.
موضوعات این جشنواره ، سبک زندگی اسلامی و قرآنی ، وحدت اسلامی  ، انفاق و کمک‏های مومنانه  ، جهاد و مقاومت اسلامی  ، پوشش و عفاف ، فرهنگ ولایت و مهدویت ، مبارزه با ظلم و استکبارستیزی ، آسیب‏های اجتماعی  ، آموزه‌های اخلاقی ، قصص قرآن ، ایثار و شهادت ، سیمای پیامبر اسلام(ص) ، نیکی به پدر و مادر و صله رحم ، نماز و نیایش ، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم ، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی و توجه به محیط زیست است.
علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت سرمقاله و یادداشت ، گزارش ، مصاحبه ، خبر ، تیتر و عکس و بخش ویژه شامل تولیدات در حوزه چندرسانه ‏ای : انیمیشن ، موشن ‏گرافیک ، پادکست ، اینفوگرافیک ، طرح ، تصویر ، پوستر ، اعلان و کلیپ را تا ۲۷ فرورودین به نشانی http://ayatlogin.farhang.gov.ir/Pages/login.aspx ارسال کنند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی  https://ayat.farhang.gov.ir  مراجعه کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد