صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه نهم دی تثبیت کننده جایگاه انقلاب اسلامی در جهان بود

فرماندار آستارا دلبستگی مردم ایران به ولایت را ناگسستنی و غیر قابل خدشه دانست و گفت: حماسه ۹ دی تثبیت کننده جایگاه انقلاب اسلامی در جهان و پشتیبانی از ولایت فقیه بود. دکتر کیوان اسدپور، فرماندار آستارا امروز(6 دی) در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید گردان امام حسین(ع) این شهرستان حضور مردم در صحنه و حمایت آنان از ولایت فقیه، آرمان های انقلاب و دستاوردهای ارزشمند نظام را مهم ترین سلاح برای حفظ کشور از توطئه های دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: 9 دی سالروز تجدید پیمان دوباره مردم قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی با آرمان های انقلاب و ولایت فقیه است.

کد خبر : 426 | 8:48 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

فرماندار آستارا دلبستگی مردم ایران به ولایت را ناگسستنی و غیر قابل خدشه دانست و گفت: حماسه ۹ دی تثبیت کننده جایگاه انقلاب اسلامی در جهان و پشتیبانی از ولایت فقیه بود.

دکتر کیوان اسدپور، فرماندار آستارا امروز(6 دی) در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید گردان امام حسین(ع) این شهرستان حضور مردم در صحنه و حمایت آنان از ولایت فقیه، آرمان های انقلاب و دستاوردهای ارزشمند نظام را مهم ترین سلاح برای حفظ کشور از توطئه های دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: 9 دی سالروز تجدید پیمان دوباره مردم قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی با آرمان های انقلاب و ولایت فقیه است.

وی پاسداری از تمامیت ارضی کشور، آرمان های انقلاب و دفاع از حریم ولایت را از آثار و نتایج ارزشمند حماسه 9 دی ملت ایران ذکر کرد و افزود: حضور خودجوش مردم برای دفاع از حریم ولایت از ویژگی های برجسته این روز تاریخی به حساب می آید و تفاوت این روز با سایر ایام در بصیرت و آگاهی ملت مشهود است.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان آستارا اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در این روز به یادماندنی و تاریخی پاسخ کوبنده و محکمی به جریان فتنه دادند و با حضور میلیونی در سراسر کشور حمایت و پشتیبانی خود را از ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله امام خامنه ای اعلام کردند.

دکتر اسدپور با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با ولایت مداری راه سربلندی را می پیمایند، اظهار کرد: ولایت مداری اصل مهم و اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: روز 9 دی روز اثبات ولایت مداری ملت ایران است چرا که مردم به خاطر دفاع از ولایت به عنوان ستون اصلی نظام و ارزش های انقلاب که با خون هزاران شهید به دست ما رسیده به صحنه آمدند و حماسه ماندگار دیگری را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم رقم زدند.

فرماندار آستارا با اشاره به حضور غیر قابل توصیف مردم در حماسه تاریخی 9 دی سال 88، بیان کرد: مردم با حضور گسترده خود در حماسه 9 دی جایگاه ولایت و رهبری را در جامعه تثبیت کردند و این را به اثبات رساندند که تا زمانی ملت ایران پشتیبان رهبری هستند هیچ آسیبی به این مملکت نمی رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی الهی و ولایی همیشه مورد حمایت مردم بوده و حضور پرشور ملت در حماسه تاریخی 9 دی موجب شد تا دست دشمنان یکبار دیگر از کشور اسلامی ایران قطع شود.

دکتر اسدپور 9 دی را یکی از ایام الله های برجسته تاثیر گذار در روند جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: حضور مردم در حماسه 9دی در دفاع از ولایت و انقلاب باعث شد تا جایگاه انقلاب اسلامی به خوبی در جهان تثبیت شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد