صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راویان دفاع مقدس در گیلان پرده‌خوانی می‌کنند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از پرده‌خوانی راویان همزمان با هفته دفاع مقدس در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبر داد. رسول جلائی  در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان با اشاره به برگزاری نمایش بزرگ استانی دفاع مقدس در این شهر اظهار کرد: […]

کد خبر : 4284 | 8:58 ق.ظ | ۳۱ شهریور , ۱۳۹۲

جلایی رسول

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از پرده‌خوانی راویان همزمان با هفته دفاع مقدس در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبر داد.

رسول جلائی  در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان با اشاره به برگزاری نمایش بزرگ استانی دفاع مقدس در این شهر اظهار کرد: بخش ویژه کتابخانه دفاع مقدس گیلان در هفته مذکور افتتاح می‌شود.

وی از پرده‌خوانی راویان همزمان با هفته دفاع مقدس در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد و افزود: مسابقه سرود همزمان با هفته دفاع مقدس در مهدهای کودک استان برگزار می‌شود.

جلائی با بیان اینکه 500 دیدار با خانواده معظم شهدا در هفته دفاع مقدس سال گذشته انجام شده است، تصریح کرد: دیدار با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا از فعالیت‌های شاخص هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان بر استفاده از فرصت و سرمایه دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران با استفاده از دوران دفاع مقدس بروز پیدا می‌کند.

وی با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس، بیان کرد: آرمان‌ها با عزم جدی با واقعیت‌ها منطبق می‌شود.

جلائی تدوین تاریخ جنگ گیلان را از عقب‌ماندگی‌های حوزه دفاع مقدس این استان عنوان کرد و یادآور شد: تاریخ جنگ گیل‌مردان در دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان روش مصاحبه را رویکرد جدی در تاریخ شفاهی دانست و اظهار کرد: امسال هفت عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس در گیلان رونمایی می‌شود.

وی در ادامه با کند دانستن روند ساخت پارک موزه دفاع مقدس گیلان، تصریح کرد: پارک موزه دفاع مقدس باید مورد توجه تمام مسئولان باشد و امیدواریم روند ساخت آن حرکت تندتری پیدا کند.

جلائی با اشاره به پخش فیلم‌های مستند دفاع مقدس در اتوبوس‌های برون‌شهری گیلان، بیان کرد: امر مذکور برای نخستین بار توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به برگزاری یادواره شهدای حمل و نقل استان همزمان با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رانندگانی که در دفاع مقدس نقش داشتند، تجلیل می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد