صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به مناسبت روز جهانی قدس در گیلان

به‌مناسبت روز جهانی قدس پنج هزار بسته معیشتی در راستای توزیع ۴۴ هزار بسته رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان گیلانی توزیع شد. آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، ۱۷ اردیبهشت در مراسم توزیع پنج هزار بسته مؤمنانه که همزمان با گرامیداشت روز قدس در ورزشگاه عضدی رشت […]

کد خبر : 42866 | 5:04 ب.ظ | ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۰

به‌مناسبت روز جهانی قدس پنج هزار بسته معیشتی در راستای توزیع ۴۴ هزار بسته رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان گیلانی توزیع شد.
آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، ۱۷ اردیبهشت در مراسم توزیع پنج هزار بسته مؤمنانه که همزمان با گرامیداشت روز قدس در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس از مواریث ارزشمند امام خمینی(ره) بوده و به نماد بزرگ مقاومت برای همه ملت‌ها تبدیل شده است.

وی افزود: روز قدس فقط متعلق به جهان اسلام نیست، بلکه همه ملت‌های آزاده جهان از آمریکا و اروپا گرفته تا آفریقا و آسیا شاهد اجتماعات عظیم مردیم علیه سردمداران ظلم هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: به تعبیر امام راحل، قدس فقط نماد عربی و ملی نیست، بلکه نماد مقاومت برای همه ملت‌هاست.

آیت الله فلاحتی گفت: امروز بشریت به این نتیجه رسیده که باید در برابر استکبار جهانی مقاومت کنند و اگر این انتفاضه جدید و جهانی شکل بگیرد، دیگر محدود به فلسطین نیست، بلکه تمام جغرافیای بشری را فرا خواهد گرفت و آمریکایی‌ها هم باید غرب آسیا را تخلیه کنند.

وی یادآور شد: با شکل‌گیری انتفاضه جدید جریان آزادی خواهی و عدالت طلبی و مبارزه با استکبار پیگیری می شود و سرانجام بساط سلطه و استعمار و استکبار برچیده خواهد شد و شاهد اقامه نماز جماعت در سرزمین قدس هستیم.

سرهنگ احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان نیز، با اشاره به تشکیل سازمان بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹، اظهار کرد: بسیج سازندگی با هدف رفع نیاز جامعه و محرویت‌زدایی در حوزه‌های مختلف عمرانی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آموزشی و فرهنگی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه امروز بالغ بر سه هزار گروه جهادی شناسنامه‌دار شدند و به مردم در نقاط مختلف استان و روستاهای محروم خدمت می‌کنند، افزود: در دوران کرونا بالغ بر دو هزار گروه جهادی در سطح استان فعال شدند.

رئیس بسیج سازندگی گیلان، با بیان اینکه در تلاشیم تا با ظرفیت گروه‌های جهادی متشکل از جوانان مؤمن و انقلابی محرومیت را از بین ببریم، گفت: تعمیر بالغ بر ۳۰ دهنه پل در مناطق روستایی، بازسازی و بهسازی ۲۸ کیلومتر از معابر روستایی، اتمام ۷۹۳ واحد مسکن مددجویی، احداث بالغ بر ۲۰۰ مسکن روستایی با اندک هزینه از منابع دولتی، مرمت ۲۵۰ واحد مسکونی و اجرای پروژه همسطح سازی گلزار شهدای رشت از جمله اقدامات بسیج سازندگی سپاه قدس استان در سال گذشته بوده است.

ابراهیمی با بیان اینکه گروه‌های جهادی همواره برای کارهای جهادی آماده هستند، تصریح کرد: بعد از وقوع سیل در استان گلستان، گروه‌های جهادی بسیج سازندگی برای کمک به مردم در گمیشان حضور یافتند که ۲۱۰ واحد مسکن آسیب‌دیده را مرمت کردیم و ۸۷ واحد مسکونی را از نو ساختیم.

وی از توزیع پنج هزار بسته معیشتی همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی و روز قدس در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا قبل از ماه مبارک رمضان ۳۳۶ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۳۷ میلیارد تومان با مشارکت مردم خیر تهیه و در نقاط مختلف استان توزیع شد. از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز نیز ۳۰ هزار بسته در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های همدلانه در استان توزیع شده و ان‌شاءالله تا پایان ماه مبارک رمضان ۴۴ هزار بسته معیشتی تقدیم مردم می شود./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد