صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش ملت‌هاست

استاندار گیلان ایستادگی ملت ایران را مرهون جانفشانی شهدا دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش ملت‌ها شده است. کیهان هاشم‌نیا در مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: در 200 سال گذشته هرگز ایران در هیچ مناقشه ارضی وارد نشده مگر اینکه بخشی […]

کد خبر : 4294 | 8:01 ق.ظ | ۱ مهر , ۱۳۹۲

هاشم نیا15

استاندار گیلان ایستادگی ملت ایران را مرهون جانفشانی شهدا دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش ملت‌ها شده است.

کیهان هاشم‌نیا در مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: در 200 سال گذشته هرگز ایران در هیچ مناقشه ارضی وارد نشده مگر اینکه بخشی از پیکره خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: روند نامبارک مذکور در دفاع مقدس مبارک شکسته شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدای گرانقدری را در دفاع مقدس از دست دادیم، تصریح کرد: پایمردی و ایستادگی رزمندگان ایران موجب شد که حتی یک وجب خاک خود را از دست ندهیم.

وی به مناقشه‌های کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: افغانستان و عراق در دهه گذشته توسط آمریکا اشغال شدند.

هاشم‌نیا با اشاره به بمباران افغانستان و پاکستان توسط آمریکا افزود: امروز دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آرایش جنگی هستند.

وی به اشغال و نابودی کویت در دو دهه گذشته اشاره کرد و یادآور شد: ایران تنها کشوری است که با تمام فشارها و سختی‌ها مانند کوه ایستادگی می‌کند.

استاندار گیلان ایستادگی ملت ایران را مرهون جانفشانی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش ملت‌ها شده است.

وی عزت و شرف ملت ایران را مرهون پایمردی و ولایت‌مداری دانست و یادآور شد: آمادگی نیروهای مسلح موجب یأس دشمنان شده و این نعمت‌ها را باید پاس بداریم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد