صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نهم دی چهره فتنه‌گران را از نقاب تزویر خارج کرد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بهزیستی گیلان گفت: مردم در حماسه 9 دی توطئه‌های دشمنان را خنثی و چهره فتنه‌گران را از نقاب تزویر خارج کردند. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حبیب‌دوست در جلسه بهزیستی استان با گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: مردم شجاع و ولایت‌مدار ایران اسلامی در روز نهم دی ماه بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و آمال و آرزوهای سران فتنه و استکبار جهانی را یک‌بار دیگر نقش بر آب کردند.

کد خبر : 430 | 8:53 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

1فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بهزیستی گیلان گفت: مردم در حماسه 9 دی توطئه‌های دشمنان را خنثی و چهره فتنه‌گران را از نقاب تزویر خارج کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حبیب‌دوست در جلسه بهزیستی استان با گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: مردم شجاع و ولایت‌مدار ایران اسلامی در روز نهم دی ماه بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و آمال و آرزوهای سران فتنه و استکبار جهانی را یک‌بار دیگر نقش بر آب کردند.

وی به نقش مقام معظم رهبری در خنثی کردن توطئه ‌دشمن اشاره کرد و افزود: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با اصل محوری ولایت مطلقه فقیه و ارزش‌های اسلامی است که مردم با لبیک به ولی امر زمان توانستند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و چهره بسیاری را از پشت نقاب تزویر بیرون آورند.

این مسئول با بیان اینکه حماسه 9 دی جهانیان را به تعظیم در برابر اراده و وحدت ملی ایران وادار کرد، افزود: در این روز ملت بزرگ ایران بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند و درس بزرگی به فتنه‌گران دادند و مردم گیلان یک روز زودتر این حماسه را پر شکوه‌تر، فتنه‌ها را خاموش و چراغ‌های عدالت، بصیرت و آگاهی را روشن کردند.

وی حماسه نهم دی ماه را تحکیم و تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: این حماسه ماهیت دینی، انقلاب اسلامی را در داخل و خارج کشور تحکیم بخشید.

حبیب‌دوست با اعلام آمادگی حضور کارکنان بهزیستی گیلان در تجمع بزرگ روز جمعه هشتم دی ماه در میدان شهدای ذهاب رشت، این حضور را نشانه پیروی آنها از رهبری و میثاق با ولایت دانست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد