صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان + تصاویر

 نخستین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور اعضای این کمیته، 8 مهر ماه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد. دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در این جلسه از برگزاری 22 برنامه به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و اظهار […]

کد خبر : 4323 | 9:42 ق.ظ | ۹ مهر , ۱۳۹۲

SONY DSC

 نخستین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور اعضای این کمیته، 8 مهر ماه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در این جلسه از برگزاری 22 برنامه به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و اظهار کرد: امسال برنامه‌های کمیته دهه فجر گیلان با رویکرد جدید و کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.

شهرام درویشی، با برشمردن برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، افزود: فراخوان ایده اصحاب رسانه با موضوع اطلاع‌رسانی دهه فجر با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

وی، ساماندهی خبرنگاران و صدور کارت خبرنگاری برای پوشش اخبار روز 22 بهمن را به‌عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ذکر کرد.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، از بازگشایی پایگاه گیل‌فجر این کمیته در آینده نزدیک خبر داد و گفت: راه‌اندازی کاروان خبری شهرستان‌های گیلان و راه‌اندازی کاروان خبری کمیته‌های دهه فجر استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی، افزود: امسال برای نخستین بار کاروان خبری در سازمان‌ها و نهادهای مختلف گیلان راه‌اندازی می‌شود.

درویشی، راه‌اندازی ایستگاه خبری راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان و شهرستان‌ها، ایستگاه خبر شهر رشت با همکاری شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی، اطلاع‌رسانی پیامکی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: امسال برای نخستین بار خبرنگاران خبره به منظور تهیه خبر و گزارش به کمیته‌های دهه فجر گیلان معرفی می‌شوند.

این مسئول، تشکیل گروه خبر و گزارش جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی را برای نخستین بار را از دیگر برنامه‌های کمیته مذکور عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال کارگاه رسانه و انقلاب اسلامی با رویکرد متفاوت و جدید و کیفیت بهتر برگزار می‌شود.

درویشی، از برگزاری جشنواره فجر انقلاب اسلامی به صورت منطقه‌ای خبر داد و یادآور شد: امسال برای نخستین بار جشنواره فجر انقلاب اسلامی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

وی، تصریح کرد: محل دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای فجر انقلاب اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ریاست مدیر کل این نهاد است.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، یادآور شد: قائم مقامی جشنواره به عهده محمدحسن‌پور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری جشنواره نیز به‌عهده قاسم مصفا مدیر روابط عمومی این نهاد است.

وی محورهای جشنواره مذکور را با محوریت معاون فرهنگی اداره کل ارشاد گیلان عنوان کرد و متذکر شد: محورهای جشنواره از جمله برنامه‌های راهبردی رسانه‌های گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری تلقی می‌شود.

درویشی، معرفی روابط‌عمومی‌ها و فرمانداران برتر را از برنامه‌های دیگر کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی، مستندسازی اخبار، گزارش، عکس و برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد.

در نشست مذکور نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای مرکز گیلان، سپاه پاسداران، فرودگاه، شهرداری رشت، بنیاد شهید، استانداری، خبرگزاری شبستان، روزنامه جمهوری اسلامی و… حضور داشتند.

 

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

 

SONY DSC

SONY DSC

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد