صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مشارکت ۵۷ درصدی گیلانیان در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به شرکت یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر در انتخابات ریاست جمهوری، گفت:میزان مشارکت گیلانیان به ۵۶.۹۳ درصد رسید. به گزارش مهر، محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرکت یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر در انتخابات ریاست جمهوری، […]

کد خبر : 43387 | 10:11 ق.ظ | ۲۹ خرداد , ۱۴۰۰

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به شرکت یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر در انتخابات ریاست جمهوری، گفت:میزان مشارکت گیلانیان به ۵۶.۹۳ درصد رسید.

به گزارش مهر، محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرکت یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این میزان مشارکت ۵۶.۹۳ درصد گیلانیان در این انتخابات بوده است.

قاسم نژاد به مشارکت گیلانیان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین اندازه است، گفت: یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۴۸ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه هم ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر معادل ۶۰.۹۰ درصد مشارکت داشتند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: واجدان شرایط رأی در گیلان یک میلیون و ۹۸۸ هزار و۵۳۴ نفر است و در حوزه آستانه اشرفیه برای برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد