صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یک هزار و ۳۱۳ پایگاه در مساجد میزبان برگزاری جشن عاطفه ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۳۱۳ پایگاه بسیج در مساجد استان برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت خبر داد.  محمد علی رمضانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها فردا(10 مهر) همزمان با سراسر کشور گفت: جشن بزرگ و ملی […]

کد خبر : 4339 | 11:03 ق.ظ | ۱۰ مهر , ۱۳۹۲

جشن عاطفه ها11

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۳۱۳ پایگاه بسیج در مساجد استان برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت خبر داد.

 محمد علی رمضانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها فردا(10 مهر) همزمان با سراسر کشور گفت: جشن بزرگ و ملی عاطفه‌ها با شعار “مهر در انتظار مهر حماسی” در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم مهر همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار می‌شود.

 وی  با اشاره به نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان، ادامه داد:303 پایگاه ثابت و 57 پایگاه ثابت کمیته امداد در روز پنج شنبه کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کند.

 رمضانی اظهار کرد: همچنین یک هزار و 313 پایگاه بسیج در مساجد سراسر استان نیز کمک‎‌‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست گیلانی را جمع آوری می‌کند و در روز جمعه(12مهر) پایگاه‌های نماز جمعه سراسر گیلان در انتظار حضور گرم مردم برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت هستند.

وی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها بیشتر به صورت چهره به چهره با اشخاص حقیقی و حقوقی و در قالب مسجد محوری برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد