صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برای مقابله با جریان رسانه‌ای غربی باید از روش‌های مردمی استفاده کرد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان گفت: برای مقابله با جریان رسانه‌ای غربی باید از روش های مردمی استفاده کرد. به گزارش مهر، حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی عصر سه شنبه در مراسم معارفه مسئول استانی جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به اینکه نقش مردم در انقلاب اسلامی تشریفاتی نیست، اظهار کرد: نقش مردم در […]

کد خبر : 43642 | 3:30 ب.ظ | ۲۳ تیر , ۱۴۰۰

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان گفت: برای مقابله با جریان رسانه‌ای غربی باید از روش های مردمی استفاده کرد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی عصر سه شنبه در مراسم معارفه مسئول استانی جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به اینکه نقش مردم در انقلاب اسلامی تشریفاتی نیست، اظهار کرد: نقش مردم در بنیان حکومت علوی و مهدوی مبنایی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان با بیان اینکه مهم‌ترین نقش مردم در حکومت اسلامی رسانه‌ای است، بیان کرد: مردم در برهه‌ای معجزه‌ای خلق کردند اما به ابعاد آن آگاه نیستند و آن هم تأسیس شبکه مردمی افق است.

وی با اشاره به اکران مردمی جشنواره عمار تصریح کرد: اشتباه جریان انقلابی در برابر مدل حکمرانی غربی این است که فکر می‌کنند باید با روش جریان غربی با آنها مقابله کرد در حالی که این طور نیست.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان اضافه کرد: برای مقابله با جریان رسانه‌ای غربی باید از روش‌های مردمی استفاده کرد.

پوریوسفی با بیان اینکه مسئله خانواده و ازدواج و حجاب به صورت اداری و سازمانی حل نمی‌شود، بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید مردم را در تمامی امور به ویژه مسائل فرهنگی شریک و سهیم کنیم.

وی افزود: در سال‌های آینده جریان‌های مردمی، هویت و جایگاه اداراتی که سال‌ها بودجه گرفتند اما راه به جایی نبردند، به سخره می‌گیرند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان با اشاره به اینکه هیچ کسی توان به فعلیت رساندن تمامی ظرفیت‌های فرهنگی کشور را ندارد، گفت: حکومت مردم برای مردم یک روش قابل قبول و موفق است که باید اجرایی شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد