صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله جنتی از چهره‌های پاک انقلاب است/ صیانت از ارزش‌های نظام اسلامی اصل مهم شورای نگهبان است

نماینده ولی فقیه در گیلان صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی را اصل مهم برای شورای نگهبان عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان مر قانون و به وظیفه دینی خود عمل کرده است. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای […]

کد خبر : 43656 | 11:17 ق.ظ | ۲۷ تیر , ۱۴۰۰


نماینده ولی فقیه در گیلان صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی را اصل مهم برای شورای نگهبان عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان مر قانون و به وظیفه دینی خود عمل کرده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان در دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان حضور پیدا کرد.
امام جمعه رشت با خدا قوت به دست اندرکاران دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات و همچنین تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان به امر مستقیم امام(ره) اظهار کرد: از ابتدای تاسیس شورای نگهبان شخصیت های برجسته ای در این نهاد خدمت کردند و اکنون در این دنیا نیستند و به روح پر فتوح آنها درود می فرستیم.
وی، اصل و شاکله شورای نگهبان را صیانت از ارزش های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: تاسیس شورای نگهبان از هوشمندی های امام(ره) بود و این نهاد تا کنون مر قانون و به وظیفه دینی خود عمل کرده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فقهای دین در شورای نگهبان حضور دارند، تصریح کرد: اعضای شورای نگهبان انسان های با تقوایی هستند و در آنها هوی و هوس دیده نشده است.
آیت الله فلاحتی با قدردانی از عملکرد خوب نهاد شورای نگهبان در امر نظارت بر انتخابات، بیان کرد: دشمنان نیز به عملکرد خوب شورای نگهبان اعتراف دارند.
وی به تایید و رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: تاییدصلاحیت توسط شورای نگهبان به معنای اصلح بودن آن فرد نیست همچنان که اگر رد صلاحیت شود به معنای آن نیست که در امور دیگر صلاحیت ندارد.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه شورای نگهبان خود را مکلف عمل به قانون می داند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان بدون اینکه تنش های سیاسی در این نهاد اثر کند عملکرد خوبی داشته است.
آیت الله فلاحتی بر خودصیانتی اعضای دفاتر شورای نگهبان تاکید کرد و یادآور شد: مجموعه ای که نماد معتمد مقام معظم رهبری است باید خودصیانتی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان در روابط با مردم باید رفتار مداگرانه همراه با شجاعت داشته باشد، اظهار کرد: در نظر گرفتن خدا در انجام امور حائز اهمیت است زیرا خون شهدا و روح امام(ره) ناظر بر اعمال ما است.
نماینده ولی فقیه در گیلان عالم بودن، دارای هوشمندی، برای خدا کار کردن و خود را از مظان اتهام دور داشتن را از ویژگی های مهم برای اعضای شورای نگهبان برشمرد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آیت الله جنتی از چهره های شاخص و پاک انقلاب است که خود را وقف نظام و رهبری کرده است، تصریح کرد: آیت الله جنتی در برابر تهمت ها خم به ابرو نیاورد و باید اینگونه شخصیت ها را دعا کرده و تجلیل کنیم.
دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان خمام راه اندازی می شود
قائم مقام و سخنگوی دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان نیز در دیدار مذکور به عضویت ۱۵ هزار نفر در شبکه نظارت بر انتخابات این استان اشاره کرد و گفت: آموزش، بصیرت افزایی و به روز نگه داشتن این افراد از وظایف دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان است.
احمد قنبریان با اشاره به اینکه در تمام شهرستان ها و تعدادی بخش های گیلان دفتر مستقل نظارت و بازرسی داریم، بیان کرد: دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان خمام به زودی راه اندازی می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد