صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گیلانیان با هدایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به خوبی از آرمان انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی، امام جمعه رودسر با اشاره به نقش اثرگذار و محوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزرگداشت مناسبت های انقلابی، گفت: اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نباشد، بی‌تردید شاهد سردرگمی بسیار دستگاه های فرهنگی در مناسبت های مختلف خواهیم بود و انقلاب و جهان اسلام متضرر خواهد شد. وی ماهیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را […]

کد خبر : 43709 | 12:04 ب.ظ | ۹ مرداد , ۱۴۰۰

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی، امام جمعه رودسر با اشاره به نقش اثرگذار و محوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزرگداشت مناسبت های انقلابی، گفت: اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نباشد، بی‌تردید شاهد سردرگمی بسیار دستگاه های فرهنگی در مناسبت های مختلف خواهیم بود و انقلاب و جهان اسلام متضرر خواهد شد.

وی ماهیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را انسجام بخشی و وحدت آفرینی دانست و اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهترین نهادی است که می تواند همه دستگاه ها و مجموعه ها را گرد هم جمع کرده و آنها را هماهنگ کند؛ در غیر این صورت شاهد چنددستگی و ناهماهنگی دستگاه‌ها در مناسبت های ملی و مذهبی خواهیم بود.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمینه ساز حضور انقلابی مردم در صحنه های نظام و کشور است، تصریح کرد: این شورا با نظم بخشی و تدارک برنامه هایی به موقع و درخور، فرصتی را ایجاد می کند تا نظام و ملت ایران موضع خود را نسبت به وقایع و حوادث جهان ابراز دارند.

حجت الاسلام روحانی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را رکن رکین همه مناسبت های انقلاب اسلامی دانست و بر اعتلای روزافزون این نهاد مولود انقلاب اسلامی تاکید کرد و متذکر شد: کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهار دهه گذشته آنچنان درخشان، دقیق و روشن است که نیاز به بازگویی ندارد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از زمان تاسیس تاکنون همواره نقش کلیدی و حساس را در ایام الله انقلاب ایفا کرده است، گفت: همه دستگاه های فرهنگی، هماهنگی و انسجام برنامه ها و تبلیغات اسلامی را مدیون این نهاد انقلابی هستند.

امام جمعه رودسر، از آیت الله جنتی تعبیر به «عمار علی زمان» کرد و یادآور شد: آیت الله جنتی تا آخرین نفس خود را سرباز ولایت می داند لذا حضور چنین شخصیت انقلابی و ولایی در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ذی قیمت است. حضور حجت الاسلام اشجری در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز یک تلالو و درخشش خاصی به مناسبت های انقلاب در استان بخشیده است.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه آیت الله جنتی محوری ترین شخصیت در شورای نگهبان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: وجود ذی جود آیت الله جنتی و یاران صدیق و خدمتگزار و در میدان ایشان در استان ها همچون حجت الاسلام اشجری از موهبت های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری باشکوه مناسبت های انقلاب، اضافه کرد: هیچ شخصیتی همانند حجت الاسلام اشجری نمی توانست این چنین مردم استان را همدل و متحد کند؛ به گونه ای که گیلانی ها زیر باران و برف هم پرتوان برای دفاع از انقلاب به میدان آمده اند. در شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا نیز شاهد بودیم که با تدبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسبت های مهم و بزرگ انقلاب همچون ۲۲ بهمن و راهپیمایی روز جهانی قدس به خوبی مدیریت شد تا شاهد کمرنگ شدن و بزرگداشت سرد و بی‌رمق ایام الله انقلاب نباشیم.

امام جمعه رودسر، ارزیابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به ویژه در برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن سال گذشته را عالی دانست و اظهار کرد: حجت الاسلام اشجری برای استان گیلان یک نعمت محسوب می شود و نمود این حضور ارزشمند را در برگزاری مناسبت های انقلاب و نظام به ویژه در روزهای سخت کرونایی دیدیم. مردم در شهرستان رودسر نیز پیرو برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و در مواقع مهم و حساس به ندای انقلاب پاسخ می دهند و به صحنه می آیند و مواضع خودشان را در دفاع از آرمان های انقلاب به وضوح اعلام می کنند.

وی با اشاره به نقش برجسته مردم دین دار و ولایی رودسر در دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر و تقدیم صدها شهید و جانباز و رزمنده، عنوان کرد: خوشبختانه این مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی نیز در میدان حاضر هستند و با هدایت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به خوبی از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام دفاع می کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد