صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط مقدم حراست از آرمان انقلاب اسلامی قرار گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا، امام جمعه آستارا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از نهادهای پرخیر و برکت انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: پیشینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست. وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از قدیمی ترین نهادهای انقلابی نقش […]

کد خبر : 43761 | 8:13 ب.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۴۰۰

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا، امام جمعه آستارا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از نهادهای پرخیر و برکت انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: پیشینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از قدیمی ترین نهادهای انقلابی نقش بسیار ارزشمند و فوق العاده ای را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا می کند، اظهار کرد: این نهاد انقلابی از روزهای نخستین تاسیس، خدمتگزار اسلام، انقلاب و ملت بزرگ ایران بوده و رسالت خطیر تبلیغ و اطلاع رسانی را در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی عهده دار بوده است.

امام جمعه آستارا، یادآوری ایام الله انقلاب اسلامی را یکی از ماموریت های اصلی و اساسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد: این نهاد مولود انقلاب در مناسبت‌های ملی و انقلابی همانند ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس و ۱۳ آبان و در همچنین رخدادهایی همچون فتنه سال ۸۸ و خلق حماسه ۸ و ۹ دی که به اقتضای شرایط کشور و ضرورت حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب و مکتب اهل بیت(ع) پدید می‌آید، نقش ممتاز داشته و دارد.

حجت الاسلام حافظ نیا، نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در مناسبت های سرنوشت ساز عمر ۴۳ ساله نظام جمهوری اسلامی بی بدیل، موثر، انسجام دهنده و وحدت آفرین دانست و عنوان کرد: شورای هماهنگی در خط مقدم حراست از آرمان ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی قرار دارد.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را محور یادآوری، سیاستگذاری، سازماندهی و برنامه ریزی مناسب های ملی و انقلابی دانست و اضافه کرد: حضور هوشمندانه و با بصیرت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه های انقلاب، این نهاد انقلابی را به ستونی محکم و تکیه گاهی مطمئن برای مناسبت های ملی و مذهبی تبدیل کرده است.

امام جمعه آستارا با اشاره به بصیرت انقلابی و لحظه شناسی هوشمندانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در صحنه های نظام، تصریح کرد: این نهاد مولود انقلاب همواره زمینه‌ساز حضور آگاهانه و به موقع مردم در مناسبت های ملی و انقلابی و خلق حماسه‌های ماندگار در رخدادهای مهم نظام بوده است لذا شاهد شور و شعور انقلابی ملت بزرگ ایران در همراهی با شورای هماهنگی در همه صحنه های انقلاب و نظام هستیم.

وی وجود آیت الله جنتی در راس دو نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شورای نگهبان را مایه دلگرمی دوستداران انقلاب اسلامی و خار چشم بدخواهان نظام دانست و گفت: این شخصیت مومن و انقلابی امین رهبر معظم انقلاب و مدافع سرسخت آرمان ها و مواضع انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه آیت الله جنتی از استوانه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: قدرت، قاطعیت، اهتمام، صلابت و روحیه انقلابی ایشان در پیگیری امور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار مثمرثمر است.

امام جمعه آستارا ضمن قدردانی از زمان شناسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در موضع گیری های انقلابی و برنامه ریزی های بسیار خوب در مناسبت ها، اضافه کرد: حجت الاسلام اشجری که از چهره های انقلابی استان است، نقش مهمی در تصمیم گیری های درست، به لحظه و اثرگذار این شورا به ویژه در ایام الله انقلاب داشته و تاکنون در برگزاری راهپیمایی‌ها و دعوت از سخنرانان بسیار خوب عمل کرده که در نهایت منجر به حماسه سازی مردم گیلان در صحنه های مختلف نظام شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد