صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بزرگترین هدف برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش های دفاع مقدس است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، اخلاص در اجرای برنامه های شهدا را مهم عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل های آینده است و این مجاهدت ها باید صحیح و متقن به آیندگان منتقل شود. به گزارش ایکنا، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان […]

کد خبر : 43822 | 6:04 ب.ظ | ۲۴ مرداد , ۱۴۰۰

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، اخلاص در اجرای برنامه های شهدا را مهم عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل های آینده است و این مجاهدت ها باید صحیح و متقن به آیندگان منتقل شود.

به گزارش ایکنا، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، ۲۴مرداد در جلسه ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)، اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا به منظور احیای ارزش هاست که از برنامه های عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی اخلاص در اجرای برنامه های شهدا را مهم عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل های آینده است و این مجاهدت ها باید درست و متقن به آیندگان منتقل شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه احیای ارزش های ملی، مذهبی، دینی و توحیدی ریشه در تاریخ انسان، انبیا، اسلام و انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: تمام ملت های دنیا نمادهای اقتدار خود را پاسداشت می کنند و این امر در عرصه جهانی پذیرفته شده است.

آیت الله فلاحتی به متذکر شدن ایام الهی طبق آیات قرآن اشاره کرد و گفت: پاسداشت ایام الله موجب نازل شدن برکات الهی به جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه ذکر نام و یاد شهدا و خانواده های معزز آنها در سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری موج می زند، بیان کرد: این امر نشان می دهد نکوداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا ریشه در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر تلاش مخلصانه کمیته های کنگره شهدای استان تأکید کرد و یادآور شد: شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری و بیمه کردند.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه در جلسه شهدا با وضو وارد شوید، بیان کرد: اتقان در کمیته های کنگره شهدا مهم است و باید مستحکم عمل کنید.

وی خواستار گردآوری زندگینامه شهدا شد و افزود: کسانی که در این بخش تلاش می کنند باید خود جنگ دیده یا به جبهه و جهاد باور داشته باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رخدادهای معنوی جامعه در کنگره شهدا متبلور می شود، اظهار کرد: زیربنای حرکت کنگره شهدا را مستحکم بگذارید، از تجربه های خوب کنگره های گذشته استفاده شود و فقدان ها را جبران کنید.

آیت الله فلاحتی بر حفظ ارزش ها در برگزاری کنگره شهدا تاکید کرد و یادآور شد: دومین کنگره ملی شهدای گیلان با شاخص شهدای کارمند برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد