صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کنگره ۸ هزار شهید گیلان را خود شهدا اداره می‌کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به شناساندن فرهنگ شهادت در مراسم یادواره‌های شهدا، گفت: دشمن دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار شهادت و فداکاری در جامعه است بنابراین باید در یادواره شهدا به شناساندن فرهنگ شهید در میان جوانان توجه ویژه شود. به گزارش ایکنا، محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان […]

کد خبر : 43829 | 4:09 ب.ظ | ۲۴ مرداد , ۱۴۰۰

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به شناساندن فرهنگ شهادت در مراسم یادواره‌های شهدا، گفت: دشمن دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار شهادت و فداکاری در جامعه است بنابراین باید در یادواره شهدا به شناساندن فرهنگ شهید در میان جوانان توجه ویژه شود.

به گزارش ایکنا، محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، ۲۴ مرداد در جلسه ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان، با بیان اینکه گیلان با تقدیم هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس ولایتمداری خود را نشان داده است، اظهار کرد: مردمان گیلان یکی از ولایتمدارترین مردمان بوده که تا پای جان‌ از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کرده و وجود هشت هزار شهید گواه بر همین مسئله است.

وی با اشاره به نقش شهدا در برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان، گفت: کنگره گذشته هشت هزار شهید گیلان را خود شهدا مستقیماً هدایت و اجرا کردند؛ در غیر این صورت نه در توان ما بود و نه ما قدرت اجرای این کار را داشتیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از افتخارات گیلان را حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان دانست و بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، اما ما متوجه دلبستگی شدید و احترام ایشان نسبت به مادرش شدیم و به همین جهت یک دعوتنامه با امضای مادران شهدای گیلانی برای ایشان ارسال کردیم.

عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم توجه به شناساندن فرهنگ شهادت در مراسم یادواره‌های شهدا، تصریح کرد: انقلاب اسلامی استحکام و ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهیدان است و دشمن در تلاش بوده تا فرهنگ شهادت و ایثار و فداکاری و جانفشانی در جامعه را در بین جوانان از بین ببرد بنابراین باید در مراسم یادواره های شهدا و کنگره هشت هزار شهید به این مسئله توجه جدی شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد