صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






توزیع ۷۲ هزار پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورا حسینی در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به نیت ۷۲ شهید صحرای کربلا، با همت مردم، خیرین، سپاه و پایگاه‌های بسیج در روز تاسوعا و عاشورا ۷۲ هزار پرس غذای گرم در بین مردم و نیازمندان توزیع می‌شود. سردار محمد عبدالله پور در رزمایش کمک‌های مؤمنانه که هم‌زمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سپاه ناحیه […]

کد خبر : 43831 | 8:12 ق.ظ | ۲۵ مرداد , ۱۴۰۰

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به نیت ۷۲ شهید صحرای کربلا، با همت مردم، خیرین، سپاه و پایگاه‌های بسیج در روز تاسوعا و عاشورا ۷۲ هزار پرس غذای گرم در بین مردم و نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار محمد عبدالله پور در رزمایش کمک‌های مؤمنانه که هم‌زمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: سپاه در تهیه و توزیع بسته های معیشتی از ابتدای کرونا تاکنون در کنار مردم بوده است.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره در کمک به همنوعان خود سابقه درخشانی دارند، افزود: کمک های مؤمنانه موجب ایجاد بارغه امید در جامعه می شود.

عبدالله پور از پخت ۷۲ هزار پرس غذای گرم در گیلان همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و افرود: به نیت ۷۲ شهید صحرای کربلا، با همت مردم، خیرین، سپاه و پایگاه‌های بسیج، ۷۲ هزار پرس غذای گرم در بین مردم و نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان از برگزاری رزمایش بسیار بزرگ مواسات در ایام اربعین خبر داد و افزود: برنامه بعدی سپاه قدس گیلان برای روز اربعین برنامه ریزی شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد