صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بسیاری از زوایای دفاع مقدس مغفول مانده است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مغفول ماندن بسیاری از زوایای دفاع هشت ساله، گفت: اگر تاریخ دفاع مقدس به درستی و کامل بیان شود به الگویی برای تمام ملت‌ها تبدیل می‌شود. به گزارش مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح سه‌شنبه در آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با […]

کد خبر : 44059 | 8:16 ب.ظ | ۳۰ شهریور , ۱۴۰۰

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مغفول ماندن بسیاری از زوایای دفاع هشت ساله، گفت: اگر تاریخ دفاع مقدس به درستی و کامل بیان شود به الگویی برای تمام ملت‌ها تبدیل می‌شود.

به گزارش مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح سه‌شنبه در آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه جنگ هشت ساله موجب عزت ملت مسلمان شد، اظهار کرد: امروزه نه تنها ملت ما بلکه تمام مسلمانان جهان به مقاومت و ایستادگی در برابر سلطه گران افتخار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تاریخ دفاع مقدس سرشار از عزت و افتخار است، گفت: نظیر جنگ هشت ساله در تاریخ وجود ندارد مگر جنگ‌های زمان پیامبر (ص) که مملو از اخلاص و نیت الهی بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از زوایای جنگ هشت ساله بیان نشده است، افزود: اگر تاریخ دفاع مقدس به درستی و کامل بیان شود به الگویی برای تمام ملت‌ها تبدیل می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به علت ماندگاری دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: اخلاص و خدامحوری رزمندگان دفاع مقدس یکی از عوامل ماندگاری این دوران است زیرا اخلاص موجب ماندگاری اعمال انسان می‌شود.

امام جمعه رشت ادامه داد: بسیاری از افراد در طی این سال‌ها کنار امام بودند که ماندگار نشدند اما کسی مانند شهید سلیمانی اسطوره شده و برای همه ملت‌ها الگو محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس متحد و یکپارچه بودند، تاکید کرد: فرماندهان جوان ما انسان‌های شگفت انگیزی بودند و همه رزمندگان با وحدت و اتحاد در کنار ملت مقابل متجاوزان ایستادگی و ایثارگری کردند.

آیت‌الله فلاحتی افزود: دشمنان قسم خورده دین خدا یعنی یهود، منافقان، سلطنت طلبان به رهبری صهیونیسم و آمریکا تلاش دارند اخلاص را امری موهون معرفی کند و در عرصه سیاست نیز در پی تفرقه افکنی بین ملل مسلمان بوده و وحدت را نشانه گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه وحدت امری ضروری برای پیشرفت ملت‌ها است، تصریح کرد: پیروی از وحدت و اخلاص جاری در دوران دفاع مقدس می‌تواند ما را به پیروزی برساند.

.

https://gilan.ir/sites/default/files/0/06/30/gallery/IMG_6746.JPG

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد