صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دین، عقل و منطق حکم می‌کند که صدای «مرگ بر آمریکا» بلند باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان بندگی خدا و اجتناب از پیروی طاغوت را دو رسالت انبیای الهی عنوان کرد و گفت: آمریکا در هر نقطه ای از دنیا حضور پیدا کرده منشا جنایت بوده و براین اساس دین، عقل و منطق حکم می کند که صدای مرگ بر آمریکا بلند باشد. آیت الله رسول فلاحتی […]

کد خبر : 44251 | 8:19 ب.ظ | ۲۲ مهر , ۱۴۰۰

نماینده ولی فقیه در گیلان بندگی خدا و اجتناب از پیروی طاغوت را دو رسالت انبیای الهی عنوان کرد و گفت: آمریکا در هر نقطه ای از دنیا حضور پیدا کرده منشا جنایت بوده و براین اساس دین، عقل و منطق حکم می کند که صدای مرگ بر آمریکا بلند باشد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور تبعید امام(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ است.

وی به شهادت دانش آموزان توسط رژیم گذشته در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و افزود: ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد و امام(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ۱۳ آبان سالروز انقراض سلسله ساسانی در یک هزار و ۱۲ سال قبل است، تصریح کرد: قرآن می فرماید ایام الله را متذکر شوید بنابراین مردم را باید به ایام الهی متذکر شویم.

آیت الله فلاحتی، ایام الله را سبب عزت و افتخار نظام اسلامی دانست و بیان کرد: پاسداشت ایام الهی ریشه قرآنی و دینی دارد.

وی، بندگی خدا و اجتناب از پیروی طاغوت را دو رسالت انبیای الهی برشمرد و گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگرفته از مبانی دینی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه همه دنیا رژیم صهیونیستی و حکومت آمریکا را طاغوت می دانند، خاطرنشان کرد: آمریکا در هر نقطه ای از دنیا حضور پیدا کرده منشا جنایت بوده و براین اساس دین، عقل و منطق حکم می کند که صدای مرگ بر آمریکا بلند باشد.

آیت الله فلاحتی بر ترسیم چهره جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق رسانه تاکید کرد و یادآور شد: موضوع تبیین که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیار حائز اهمیت است و در این راستا ۱۳ آبان شرایطی را فراهم کرده تا ظلم از درون و بیرون را در عرصه اجتماع تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه خطر فتنه ۸۸ به مراتب از جنگ ۸ ساله فراتر بود، اظهار کرد: فتنه سال ۸۸ تجمیع اندیشه ملحدان بود و نباید به فراموشی سپرده شود و در این راستا ۱۳ آبان یکی از عرصه های واکاوی فتنه ۸۸ محسوب می شود که رسانه باید آن را انجام دهد.

امام جمعه رشت به خیانت بزرگ برخی خواص جامعه در فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: ۱۳ آبان تبیین کننده حرکت موذیانه برخی علیه انقلاب اسلامی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکست، تصریح کرد: ستیز با آمریکا باید برای نسل معاصر تبیین شود و در این راستا کسانی که دلداده آمریکا هستند بدانند به مذاکره ای که در آن احقاق حقوق ملت نباشد، برنمی گردیم.

وی، ۱۳ آبان را روز ایستادگی ملت ایران و همه ملت های آزاده در مقابل استکبار خواند و بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که تربیت شده دین بود توانست دنیای اسلام را علیه استکبار جهانی بسیج کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ۱۳ آبان را روز اوج عزت و عظمت امت اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: تبیین حقایق انقلاب توسط رسانه ها جدی گرفته شود و چهره هایی که از درون و بیرون به انقلاب اسلامی ضربه زدند، را به مردم نشان دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان همچنین مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سلامت‌محور و با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود، اظهار کرد: اهتمام نسبت به فعالیت‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و انجام برنامه‌ ریزی‌های لازم بی‌تردید زمینه‌‌ساز خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد.

محمود قاسم نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان نیز در نشست مذکور به خشم مقدس، انقلابی و تنفر ملت ایران از آمریکا اشاره کرد و گفت: استمرار حرکت دانشجویان انقلابی همواره باید زنده بماند و این موضوع برای جامعه تبیین شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد