صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ارزش خانواده توسط دشمنان مورد هجوم قرار گرفته است

مدیرکل‌ تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ارزش خانواده توسط دشمنان مورد هجوم قرار گرفته است تصریح کرد: شبکه تبلیغی و دلسوزان و اصلاح گران باید بدانند احیای نهاد خانواده مهمترین وظیفه آنها در شرایط فعلی است. حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، ۱۹ آبان در همایش «آینده پژوهی فرهنگی و اجتماعی با […]

کد خبر : 44493 | 10:37 ق.ظ | ۲۲ آبان , ۱۴۰۰

مدیرکل‌ تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ارزش خانواده توسط دشمنان مورد هجوم قرار گرفته است تصریح کرد: شبکه تبلیغی و دلسوزان و اصلاح گران باید بدانند احیای نهاد خانواده مهمترین وظیفه آنها در شرایط فعلی است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، ۱۹ آبان در همایش «آینده پژوهی فرهنگی و اجتماعی با تکیه بر مسئله جمعیت»، با بیان اینکه موضوع جمعیت در گام دوم انقلاب مهم است اظهار کرد: اثرگذاری شبکه تبلیغ در موضوع فرزندآوری به طور غیرمستقیم موثر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه کشورهای سلطه گر بحران جمعیت را با هدف استعمارگری در همه کشورها ایجاد کردند افزود: مسخ هویتی کشورهای استعمارگر بحران‌های مختلفی را در سایر کشورها ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در بحران هویتی که از طریق رسانه‌های دشمن تبلیغ می‌شود نگه داری سگ ارزشمندتر از نگه داری فرزند است بیان کرد: خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد است که توسط دشمنان مسخ هویتی شده است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه ارزش خانواده توسط دشمنان مورد هجوم قرار گرفته است تصریح کرد: شبکه تبلیغی و دلسوزان و اصلاح گران باید بدانند احیای نهاد خانواده مهمترین وظیفه آنها در شرایط فعلی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه عده‌ای در کشور برای ترویج فرزندآوری به جای کار فرهنگی کار اقتصادی می‌کنند گفت: این کار بسیار خطرناک است و نباید برای یک کار الهی از ادبیات شرک آلود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس باورهای دینی راهکارهای مادی و اقتصادی برای افزایش جمعیت جواب نمی‌دهد اضافه کرد: مصوبات مجلس به جای اقتصاد خانواده ها باید در راستای فرهنگ سازی و افزایش عزم ملی برای این موضوع باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد