صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام حماسه نهم دی هوشیاری دائمی مردم برای دفاع از نظام و ولایت است (شهرستان رضوانشهر)

امام جمعه رضوانشهر در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: پیام حماسه هشتم و نهم دی 88 هوشیاری دائمی مردم برای دفاع از نظام و ولایت است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'هادی حبیبی' با بیان اینكه حماسه مردم در نهم دی شفاف سازی در ریزش ها و رویش ها بود، افزود: این حماسه به یادماندی بروز و ظهور انحراف بعضی از خواص و نخبگان را برای همگان آشكار كرد.

کد خبر : 464 | 11:18 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

امام جمعه رضوانشهر در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: پیام حماسه هشتم و نهم دی 88 هوشیاری دائمی مردم برای دفاع از نظام و ولایت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ‘هادی حبیبی’ با بیان اینكه حماسه مردم در نهم دی شفاف سازی در ریزش ها و رویش ها بود، افزود: این حماسه به یادماندی بروز و ظهور انحراف بعضی از خواص و نخبگان را برای همگان آشكار كرد.

وی در جمع نمازگزاران تشیع و تسنن این شهرستان، بیان كرد: رویش مجاهدت، ایستادگی و مقاومت مردم در دفاع از انقلاب با شاخص بصیرت و شناخت به موقع لحظه ها تحقق پیدا كرد و از همه مهمتر، برای همه ثابت شد رمز عبور از گردنه ها، تمسك به ریسمان محكم انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه است.

وی گفت: در تاریخ انقلاب مسائل و حوادث بسیاری اتفاق افتاد و هر وقت مردم احساس كردند، نظام اسلامی در خطر است وارد صحنه شده و از از نظام و ولایت جانانه دفاع كردند.

امام جمعه رضوانشهر ادامه داد: هشتم دی در گیلان و برخی از استان ها و نهم دی در سراسر كشور این خصوصیت را داشت كه با حضور به موقع مردم با بصیر ایران اسلامی به حماسه ای بزرگ در تاریخ ثبت و ماندگار شد.

حجت الاسلام حبیبی اضافه كرد: در واقع این مردم هستند كه

ناگهان با یك حركت، برخاسته از بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی، حضور مجاهدانه، روزی را در این انقلاب از دیگر روزها متمایز می كنند كه ‘هشتم و نهم دی ‘ مصداق چنین حركت انقلابی و عاشورایی بود كه از مردم بروز كرد و تا ابد به عنوان یك حماسه و الگو، ماندگار شد.

امام جمعه رضوانشهر در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی كه ؛ ‘نهم دی نباید به فراموشی سپرده شود’، تصریح كرد: به واقع هم همینطور است و نهم دی یوم الله است و باید همه ساله با حضور گسترده این روز بزرگ را پرشورتر برگزار كنیم .

وی افزود: پیام مردم در نهم دی به افرادی كه قصد شركت در انتخابات آتی را دارند این است؛ كه مردم از فتنه گران و منحرفان و گروه های انحرافی بیزارند و بعید است مردم با داشتن علمداری همچون رهبرمعظم انقلاب دو باره قدرت جولان به فتنه گران و منحرفان بدهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد