صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ادعای تقلب در انتخابات سناریوی از پیش تعیین شده بود (شهرستان صومعه سرا)

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ادعای تقلب در انتخابات یک سناریوی از پیش تعیین شده فتنه‌ 88 بود. به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سردار رحیم نوعی‌اقدم در جمع مردم این شهرستان به مناسبت خلق حماسه 8 دی در گیلان، اظهار کرد: مردم گیلان بر خود ببالند که بصیرت پیشتازانه آنها در تاریخ حماسی کشور به ثبت رسیده است.

کد خبر : 474 | 11:28 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

8فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ادعای تقلب در انتخابات یک سناریوی از پیش تعیین شده فتنه‌ 88 بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سردار رحیم نوعی‌اقدم در جمع مردم این شهرستان به مناسبت خلق حماسه 8 دی در گیلان، اظهار کرد: مردم گیلان بر خود ببالند که بصیرت پیشتازانه آنها در تاریخ حماسی کشور به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ماجرای فتنه 88 و دخالت غرب در آن، تصریح کرد: غرب و در رأس آن آمریکا بانیان اصلی ایجاد تنش‌های انتخاباتی و فتنه سبز بودند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ماجرای «کوی دانشگاه» با دخالت مستقیم اصلاح‌طلبان اتفاق افتاد، افزود: خاتمی به عنوان رئیس جمهور حتی اجازه ورود بسیج و نیروی انتظامی برای برطرف کردن این ماجرا را نمی‌داد.

وی ادامه داد: خاتمی جریان کوی دانشگاه را یک ماجرای غیر قابل کنترل می‌دانست و اوضاع کشور را مخالف با جریان حاکم در آن اعلام می‌کرد.

نوعی‌اقدم با اشاره به کاندیداتوری موسوی در انتخابات گذشته ریاست جمهوری کشور، یادآور شد: خاتمی قبل از انتخابات، بیش از 13 بار به انگلیس سفر کرد تا به جای خود حمایت انگلیس را برای موسوی بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه خاتمی آمریکایی محض است، تصریح کرد: خاتمی هشت سال سکان‌دار کشتی هدایت شهدا در کشور بود اما اعتماد ملت را به خیانت تبدیل کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس موسوی، فائزه هاشمی، مهدی هاشمی، نبوی، خاتمی و … را عاملان اصلی فتنه در داخل کشور نام برد و خاطرنشان کرد: اینها خواستار تضعیف رهبری در کشور با اجرای فتنه سبز بودند.

وی با تصریح بر اینکه موضوع تقلب در رای موسوی یک سناریوی از پیش تعیین شده بود، اذعان کرد: آنها پیش از اعلام نهایی نتایج انتخابات، 15 نقطه از شهر تهران را به عنوان شورش همراه با آتش‌سوزی و وحشی‌گری مشخص کرده بودند.

نوعی‌اقدم ادامه داد: تمام این حرکت‌ها در منطقه ونک تهران به صورت مستقیم از شبکه بی‌بی‌سی پخش می‌شد.

وی اذعان کرد: در فتنه 88 پس از بررسی وزارت اطلاعات، 10 دستگاه خودروی پراید شناسایی شد که در قسمت صندلی عقب آن دوربین‌های مداربسته و فرستنده‌های قوی برای پخش مستقیم فتنه سبز از شبکه‌های بیگانه کار گذاشته شده بود.

جانباز 70 درصد و از فرماندهان ارشد جنگ تحمیلی با بیان اینکه فتنه‌گران وحشی‌ترین افراد بودند، اظهار کرد: هیچ اثری از دین و دیانت در فتنه‌گران عاشورا نبود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد