صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست كمیته فرهنگی‌ و هنری شهرستان رودبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار گفت : برپایی برنامه های دهه فجر بایستی بر مبنای ایده های جدید و آمیخته با هنر استوار شود . ' محمد نیك بخش ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، ارائه طرح ‌های پیشنهادی ، بررسی ، تحلیل و عملیاتی كردن را از برنامه‌های در دستور كار كمیته فرهنگی‌ و هنری ذكر كرد و افزود : طرح ایده ‌های جدید ، بدیع و موثر در برپایی هرچه باشكوه ‌تر برنامه ‌های دهه فجر اثرگذار است .

کد خبر : 490 | 12:32 ب.ظ | ۱۱ دی , ۱۳۹۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار گفت : برپایی برنامه های دهه فجر بایستی بر مبنای ایده های جدید و آمیخته با هنر استوار شود .

‘ محمد نیك بخش ‘ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، ارائه طرح ‌های پیشنهادی ، بررسی ، تحلیل و عملیاتی كردن را از برنامه‌های در دستور كار كمیته فرهنگی‌ و هنری ذكر كرد و افزود : طرح ایده ‌های جدید ، بدیع و موثر در برپایی هرچه باشكوه ‌تر برنامه ‌های دهه فجر اثرگذار است .

وی اظهار كرد : رهبری امام خمینی(ره) و تبعیت مردم از فرامین ایشان مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود ؛ و با پیروزی انقلاب اسلامی دست متجاوزان از كشور كوتاه شد .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر كبیر انقلاب ، تصریح كرد : برگزاری برنامه‌های فرهنگی‌ و هنری برای ایجاد مفاهمه و پیوند بین نسلی انقلاب با رویكرد آگاهی‌ بخشی صحیح نسبت به ارزش‌ها و اصول اعتقادی یكی از اصول برگزاری برنامه‌های فرهنگی‌ و هنری این شهرستان در دهه فجر است .

نیك‌بخش تقویت حریم ولایت و ولایت ‌پذیری از زبان هنر را یكی دیگر از اهداف برگزاری برنامه ‌های فرهنگی برشمرد و همكاری دستگاههای ذیربط برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر را ضروری دانست .

وی ، برگزاری نمایشگاه كتاب ، برگزاری مراسم شبی با قرآن ، برپایی سلسله نشست گفتمان بین نسلی انقلاب ، برگزاری محفل ادبی عصری با شعر و خاطره با موضوع انقلاب و اجرای دو كاروان فرهنگ و هنر در ایام دهه فجر را از برنامه‌های كمیته فرهنگی و هنری دهه فجر رودبار ذكر كرد .

وی همچنین از برپایی نمایشگاه ‘ فجر در آیینه تصویر ‘ خبر داد و گفت : در این نمایشگاه عملكرد اداره‌های رودبار در دهه فجر در معرض بازدید عموم قرار می گیرد .

نیك بخش اضافه كرد : برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در زمینه پیام كوتاه ، كتابخوانی و…، برپایی كارگاه‌های آموزش مبانی هنر ، برگزاری مسابقه عكس و صنایع دستی ، برپایی نشست‌هایی با نام كرسی‌های آزاد اندیشی جزو دیگر برنامه‌های این كمیته در دهه فجر است .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد