صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان رضوانشهر

مسئول کمیته زنان و خانواده دهه فجر رضوانشهر از اجرای 20 برنامه متنوع فرهنگی این شهرستان در دهه فجر خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حمیرا بخشی‌زاده در مراسم بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با اشاره به نقش بانوان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار کرد: بانوان نقش مهمی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب […]

کد خبر : 540 | 3:50 ب.ظ | ۱۳ دی , ۱۳۹۱

مسئول کمیته زنان و خانواده دهه فجر رضوانشهر از اجرای 20 برنامه متنوع فرهنگی این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حمیرا بخشی‌زاده در مراسم بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با اشاره به نقش بانوان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار کرد: بانوان نقش مهمی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند.

وی ولایت‌پذیری را بارزترین صفت بانوان ایرانی خواند و افزود: همین امر موجب موفقیت این قشر در تربیت فرزندان و اداره بخشی از زندگی شده است.

این مسئول از اجرای 20 برنامه متنوع فرهنگی کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر رضوانشهر در ایام دهه فجر خبر داد.

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با همکاری اداره‌ها، همایش بانوان و خانواده در یکی از ایام دهه فجر، دیدار با زنان سرپرست خانوار کمیته امداد، دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی با مشارکت بنیاد شهید، برپایی نشست‌های دینی و سیاسی با حضور بانوان را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

بخشی‌نژاد، انجام مسابقات مختلف ورزشی، محفل انس با قرآن، مسابقه کتابخوانی، اجرای برنامه پیاده‌روی و گلباران قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی دیدار با ائمه جمعه شهرستان، همایش نخبگان قرآنی شعر، اجرای نمایش طنز و حضور گسترده در راهپیمایی را از دیگر برنامه‌های کمیته زنان و خانواده دهه فجر رضوانشهر در ایام دهه فجر عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد