صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ساماندهی خبرنگارن در ستاد ویژه خبری دهه فجر گیلان

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از ساماندهی 310 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در ستاد ویژه خبری دهه فجر این استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرام درویشی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ویژه خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران سفیران مهرورزی هستند، اظهار کرد: در حالی که سهمیه 200 نفری برای ستاد ویژه خبری مصوب شده بود با استقبال کم‌نظیر خبرنگاران گیلانی این تعداد تا به امروز 310 نفر رسیده است.

کد خبر : 569 | 4:07 ب.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۱

darvishi1234

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از ساماندهی 310 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در ستاد ویژه خبری دهه فجر این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرام درویشی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ویژه خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران سفیران مهرورزی هستند، اظهار کرد: در حالی که سهمیه 200 نفری برای ستاد ویژه خبری مصوب شده بود با استقبال کم‌نظیر خبرنگاران گیلانی این تعداد تا به امروز 310 نفر رسیده است.

وی انعکاس اخبار و رویدادها از طرف خبرنگاران را در رشد، نشاط و تعالی جامعه مؤثر دانست و افزود: اصحاب رسانه با امیدی که در جامعه ایجاد می‌کنند در توسعه کشور سهم مهمی دارند.

دبیر کمیته ارتباطات دهه فجر گیلان، رسالت خبرنگاران را خطیر توصیف کرد و گفت: برای حفظ و حراست از این جایگاه ارزشمند باید علاوه بر مجهز بودن به سلاح ایمان، همگام با علم و دانش حرکت کرده و به‌روز باشند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که دشمنان نظام سخت در تلاش هستند تا روحیه یاس و ناامیدی را در جامعه اسلامی حاکم کرده و نظام را ناکارآمد جلوه دهند خبرنگاران باید متقابلاً در شفاف‌سازی و ترویج اندیشه‌های اسلامی و مبارزه با جنگ نرم نقش موثر داشته باشند.

به گفته درویشی، اکنون که دنیای اسلام با هجمه فرهنگی غرب مواجه است خبرنگاران باید در جبهه فرهنگی و به دور از هرگونه گرایش‌های سیاسی برای حفظ مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تداوم آرمان‌های امام راحل و در مسیر خط ولایت گام بردارند.

وی با اشاره به راه‌اندازی تور خبری فجر گیلان برای نخستین بار در کشور، خاطرنشان کرد: تور خبری فجر با شعار «لبیک یا خامنه‌ای» به فومن، شفت، ماسال و صومعه‌سرا سفر کرده و اخبار و گزارش‌های خبری و تصویری پیش از دهه فجر این شهرستان‌ها را منتشر کرد.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی دهه فجر گیلان با بیان اینکه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گیلانی برای پوشش هر چه بهتر اخبار دهه فجر ساماندهی شده‌اند، یادآور شد: برای بیش از 310 خبرنگار، عکاس و تصویربردار کارت شناسایی ویژه دهه فجر صادر می‌شود.

وی درباره برگزاری نخستین جشنواره فجر مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان، متذکر شد: تجلیل از خبرنگاران ستاد ویژه خبری دهه فجر استان از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

درویشی تصریح کرد: تمام اخبار دهه فجر گیلان به تفکیک کمیته‌های استانی و ستاد‌های شهرستانی در پایگاه خبری تحلیلی گیل فجر درج می‌شود که برای همگان قابل دسترسی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد