صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همراهی مردم بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است

رئیس پلیس گیلان گفت: همراهی مردم بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است که موجب تحقق نظم و امنیت در جامعه می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی (ره) رشت با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: شعار «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما» […]

کد خبر : 62 | 9:19 ق.ظ | ۱۸ مهر , ۱۳۹۱

رئیس پلیس گیلان گفت: همراهی مردم بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است که موجب تحقق نظم و امنیت در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی (ره) رشت با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: شعار «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما» در واقع نماد تمام رویکردهای نیروی انتظامی در ابعاد مختلف بوده که در راستای تامین امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمده است.

وی همراهی مردم را بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی خواند و افزود: نیروی انتظامی تلاش می‌کند با اجرای برنامه‌های مختلف افزایش دهد و نظم و امنیت در جامعه محقق شود.

فرمانده انتظامی گیلان حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس و امنیت مردم شریف و متدین را در ایجاد شادابی و نشاط برای هموطنان تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: یکی از رموز موفقیت در ارتقای امنیت جامعه بهرمندی مطلوب از مشارکت عمومی، سرمایه اجتماعی، جلب اعتماد عمومی و رضایت‌مندی شهروندان و مخاطب‌شناسی است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی بار سنگین برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش فردی و عمومی را بر دوش دارد، یادآور شد: اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت جامعه تبعات بسیاری را در بخش‌های دیگر نظام ایجاد می‌کند.

به گفته قائد رحمتی، با برقراری نظم و امنیت در جامعه می‌توان به رشد و تعالی در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و علمی رسید.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفان و مجرمان ابراز کرد: نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان و مجرمان اقتدار را در دستور کار خود قرار داده و ملت را پشتیبان خود می‌داند.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با ارائه آماری از فعالیت‌های این نیرو در استان از هفته ناجای سال گذشته تاکنون، متذکر شد: افزایش 167 درصدی کشفیات ماهواره و تجهیزات آن، نظارت 76 هزار و 412 اماکن عمومی، چاپ و توزیع 3 میلیون و 348 هزار انواع بروشور و تراکت در قالب مجلات و ویژه نامه‌ها با محتوای پیشگیری از جرایم در موضوعات انتظامی، اجتماعی و ترافیکی از جمله اقدام‌های پلیس گیلان است.

وی، ارائه 437 هزار و 621 خدمات الکترونیکی در دفاتر پلیس 10+، کاهش 27 درصدی تصادفات درون شهری، کاهش 4 درصدی مجموع تصادفات فوتی درون و برون شهری را از دیگر اقدام‌های پلیس استان ذکر کرد.

قائد رحمتی افزایش میزان کنترل مرزها، کاهش قابل ملاحظه قاچاق کالا، مواد مخدر و محصولات مخرب فرهنگی، کاهش وقوع سرقت، اجرای طرح‌های عملیاتی موفق و کاهش تصادفات را از دیگر فعالیت‌های انتظامی استان طی یک سال عنوان کرد.

وی پلیس را در تامین نظم و امنیت با اقتدار مبتنی بر قدرت نرم، هوشمند و دانش‌بنیان دانست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد