صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دومین نشست كمیته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر گیلان

مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان گیلان گفت: مربیان كانون باید در معرفی دستاوردها و آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا به كودكان و نوجوانان بیش از پیش كوشا باشند. به گزارش خبرنگار ایرنا، 'نقی علیزاده خطیبانی' روز سه شنبه در دومین جلسه كمیته كودك و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه مبارك فجر در جمع اعضای این ستاد افزود: كودكان و نوجوانان چگونگی پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی را ندیده اند، از این رو بیان جانفشانی ها و دلاورمردی ها در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به این نسل ضرورت دارد.

کد خبر : 639 | 3:09 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان گیلان گفت: مربیان كانون باید در معرفی دستاوردها و آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا به كودكان و نوجوانان بیش از پیش كوشا باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘نقی علیزاده خطیبانی’ روز سه شنبه در دومین جلسه كمیته كودك و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه مبارك فجر در جمع اعضای این ستاد افزود: كودكان و نوجوانان چگونگی پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی را ندیده اند، از این رو بیان جانفشانی ها و دلاورمردی ها در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به این نسل ضرورت دارد.

وی اظهار كرد: مربیان و رسانه های فرهنگی، هنری و ادبی با دقت و به شكلی هنرمندانه می توانند آرمان ها امام راحل، شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی را در قالب برنامه های مختلف برای كودكان و نوجوانان بیان كنند.

مسوول كمیته كودك و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گیلان، این دهه را فرصتی ارزشمند برای بیان هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل كودك و نوجوان عنوان كرد.

تدوین برنامه مشترك بین اعضای كمیته كودك و نوجوان بزرگداشت دهه فجر از اهداف برگزاری این جلسه عنوان شد.

كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، بهزیستی، صدا و سیما، آموزش و پرورش و كمیته امداد امام خمینی (ره) از اعضای ستاد كودك و نوجوان بزرگداشت دهه فجر در استان گیلان هستند.

اعضای كمیته در این جلسه با در نظر گرفتن دو اصل شامل برنامه های خلاق و جدید و عدم موازی كاری به تدوین برنامه های مشترك پرداختند.

برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی با همكاری و مشاركت اعضای كمیته از جمله برنامه های مصوب این جسله بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد