صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ارائه خدمات ویژه در اماکن ورزشی گیلان در دهه مبارک فجر

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری بیش از ۲۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر خبر داد و گفت: ارائه خدمات ویژه به صورت نیم بهاء و رایگان در اماکن ورزشی از برنامه های دهه فجر است. به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدبابایی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست کمیته بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش های اسلامی است.

کد خبر : 657 | 3:16 ب.ظ | ۲۶ دی , ۱۳۹۱

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری بیش از ۲۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر خبر داد و گفت: ارائه خدمات ویژه به صورت نیم بهاء و رایگان در اماکن ورزشی از برنامه های دهه فجر است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدبابایی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست کمیته بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش های اسلامی است.

وی از برگزاری بیش از 240 برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری رقابت های مختلف ورزشی در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، نمایشگاه عکس، جشنواره ورزش های سنتی و بومی- محلی و حضور جامعه ورزش و سمن های جوان در راهپیمایی 22بهمن از مهمترین برنامه های این اداره کل است.

بابایی، اوج برنامه های دهه فجر را حضور پرشور جامعه ورزشی استان در راهپیمایی 22بهمن دانست و تصریح کرد: ارائه خدمات ویژه به صورت نیم بهاء و رایگان در اماکن ورزشی و خدمات رسانی رایگان هیئت پزشکی ورزشی به مردم نیز از دیگر برنامه های دهه فجر است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: ریز تمامی برنامه های تدوین شده این اداره در ایام دهه فجر در سایت اداره کل به آدرسwww.gl.sp-yth.ir قرار می گیرد.

گفتنی است، هیئت های ورزشی باید فضای بیرونی دفاتر هیئت های خود را به مناسبت این ایام آذین بندی و چراغانی کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد