صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه های ویژه دهه فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با تشریح برنامه های ویژه دهه فجر از اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری به همین مناسبت خبر داد. 'ابراهیم مسئلتی' روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: بر پایی نمایشگاه معرق كاشی از آثار محمد زمانداری و هنرجویان این رشته در سطح شهرستان، برگزاری نمایشگاه نقاشی مدرن و مجسمه های چوبی از آثار فرشاد روحی و نیز برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی از آثار برگزیده دانش آموزان هنرمند در مدارس شهرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گالری معراج اداره ارشاد از مهمترین نمایشگاه های هنری عرضه شده در این دهه است.

کد خبر : 680 | 8:08 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۱

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با تشریح برنامه های ویژه دهه فجر از اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری به همین مناسبت خبر داد.

‘ابراهیم مسئلتی’ روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: بر پایی نمایشگاه معرق كاشی از آثار محمد زمانداری و هنرجویان این رشته در سطح شهرستان، برگزاری نمایشگاه نقاشی مدرن و مجسمه های چوبی از آثار فرشاد روحی و نیز برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی از آثار برگزیده دانش آموزان هنرمند در مدارس شهرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گالری معراج اداره ارشاد از مهمترین نمایشگاه های هنری عرضه شده در این دهه است.

وی، برگزاری مسابقه عكاسی با موضوع 22 بهمن و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های مهم ذكر كرد و افزود: هنرمندان و علاقه مندان رشته عكاسی شهرستان می توانند عكس های خود را متناسب با موضوع تا آغاز دهه مبارك فجر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا تحویل دهند.

وی برگزاری مسابقه ای با عنوان وصیت نامه امام خمینی (ره) و طرح سوالاتی پیرامون مضامین و موضوعات این وصیت نامه مهم را از جمله برنامه های ویژه انجمن قرآن و نهج البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام فرخنده و مبارك بر شمرد.

وی دیدار با خانواده های معزز شهدا و گلباران مزار شهدا با حضور هنرمندان شهرستان در راستای تجدید پیمان با ارزش های انقلاب و رهبری و همچنین برگزاری محفل انس با قرآن كریم در یكی از ایام دهه فجر را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این مناسبت عنوان كرد.

وی با اشاره به متنوع بودن برنامه های امسال اداره فرهنگ و ارشاد در دهه فجر گفت: با توجه به كثرت و تنوع برنامه های فرهنگی و هنری، اكثر برنامه ها هم زمان با نخستین روز از هفته وحدت در شهرستان آستارا آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد