صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان رضوانشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر از حضور منسجم ورزشکاران در برنامه‌های دهه فجر این نهاد به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، علی لطیفی در جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر این شهرستان ایام دهه فجر را یادآور رشادت و مبارزه تاریخی ملت ایران با ظلم و ستم حکومت وقت در این کشور دانست و اظهار کرد: ورزشکاران نیز در این ایام سهم قابل توجهی دارند.

کد خبر : 689 | 8:15 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۱

رئیس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر از حضور منسجم ورزشکاران در برنامه‌های دهه فجر این نهاد به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، علی لطیفی در جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر این شهرستان ایام دهه فجر را یادآور رشادت و مبارزه تاریخی ملت ایران با ظلم و ستم حکومت وقت در این کشور دانست و اظهار کرد: ورزشکاران نیز در این ایام سهم قابل توجهی دارند.

وی افزود: امروز در شرایط بسیار حساسی واقع شده‌ایم که هر قشری طبق موقعیت شغلی خود باید دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کند.

این مسئول درباره برگزاری برنامه‌های اداره مذکور در دهه فجر اذعان کرد: به مناسبت ایام دهه فجر مسابقات ورزش مانند دو و میدانی، دوچرخه‌سواری، والیبال، فوتسال و … برگزار می‌شود.

وی حضور ورزشکاران با لباس ورزشی و منسجم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را از مهم‌ترین جلوه‌های این مراسم در رضوانشهر عنوان کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور رضوانشهر نیز در جلسه مذکور از حضور دانشجویان این شهرستان در برنامه‌های ایام دهه فجر خبر داد.

رفعت‌الله شریفی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام و کشورمان، ایام‌الله دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی به جامعه و قشر جوان عنوان کرد.

مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر رضوانشهر، فضاسازی مراکز دانشگاهی و استقبال از ایام‌الله دهه فجر، برگزاری نشست هم‌اندیشی در دانشگاه با موضوع آسیب‌شناسی انقلاب و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی برگزاری مسابقه عکاسی، برپایی جشن انقلاب اسلامی، ایجاد ایستگاه صلواتی در روز راهپیمایی و حضور باشکوه دانشجویان به همراه کارکنان و اساتید مراکز آموزش عالی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و برپایی جشنواره غذاهای محلی و جلسات انس با قرآن با حضور دانشجویان را از جمله برنامه‌های کمیته دانشجویی در ایام دهه فجر در رضوانشهر ذکر کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد