صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه عکاسی 22 بهمن در آستارا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به برنامه متنوع فرهنگی و هنری در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: برگزاری مسابقه عکاسی '۲۲ بهمن و جشن پیروی انقلاب' از جمله این برنامه‌ها است. ابراهیم مسئلتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر شهرستان به خبرنگار شبستان از گیلان، گفت: مسابقه عکاسی با موضوع 22 بهمن و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از برنامه های این اداره در دهه مبارک فجر است.

کد خبر : 691 | 3:07 ب.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به برنامه متنوع فرهنگی و هنری در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: برگزاری مسابقه عکاسی ‘۲۲ بهمن و جشن پیروی انقلاب’ از جمله این برنامه‌ها است.
ابراهیم مسئلتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر شهرستان به خبرنگار شبستان از گیلان، گفت: مسابقه عکاسی با موضوع 22 بهمن و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از برنامه های این اداره در دهه مبارک فجر است.

وی تصریح کرد: هنرمندان و علاقه‌مندان رشته عکاسی شهرستان می‌توانند عکس‌های خود را متناسب با موضوع ذکر شده تا پایان دهه مبارک فجر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا تحویل دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برپایی نمایشگاه معرق کاشی از آثار محمد زمانداری و هنرجویان این رشته در سطح شهرستان خبر داد و تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی مدرن و مجسمه های چوبی از آثار فرشاد روحی و نیز برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی از آثار برگزیده دانش آموزان هنرمند در مدارس شهرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گالری معراج اداره ارشاد از دیگر برنامه های هنری ارشاد آستارا در دهه فجر است.

مسئلتی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و گلباران مزار شهدا با حضور هنرمندان شهرستان و برگزاری محفل انس با قرآن کریم از برنامه‌های این اداره در طول دهه فجر است، ادامه داد: همچنین در این ایام، مسابقه‌ای با عنوان “وصیت‌نامه امام خمینی (ره)” با طرح سوالاتی پیرامون مضامین و موضوعات این وصیت‌نامه با همکاری انجمن قرآن و نهج البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار می شود.

مسئلتی با اشاره به متنوع بودن برنامه های امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با توجه به گستردگی و تنوع برنامه های فرهنگی و هنری، اکثر برنامه‌ها هم زمان با نخستین روز از هفته وحدت در شهرستان آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه می یابد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد