صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعتراض سراسری حوزه‌های علمیه ایران به فیلم موهن

تجمع اعتراض‌آمیز در حوزه‌های علمیه سراسر کشور در اعتراض به ساخت فیلم اهانت‌کننده به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) با حضور جمع کثیری از طلاب، اساتید و مسئولان حوزه‌های علمیه برگزار شد. ● گزارش تصويري مرتبط ——————————- به گزارش خبرگزاری فارس از سراسر کشور تلاش استعمار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست برای پیشگیری از گسترش قدرتمندانه […]

کد خبر : 71 | 9:30 ق.ظ | ۱۸ مهر , ۱۳۹۱

تجمع اعتراض‌آمیز در حوزه‌های علمیه سراسر کشور در اعتراض به ساخت فیلم اهانت‌کننده به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) با حضور جمع کثیری از طلاب، اساتید و مسئولان حوزه‌های علمیه برگزار شد.

● گزارش تصويري مرتبط
——————————-
به گزارش خبرگزاری فارس از سراسر کشور تلاش استعمار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست برای پیشگیری از گسترش قدرتمندانه اسلام در سراسر جهان، اینک در قالب اهانت به ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم (ص) نمایان شد، حرکتی که با حمایت‌های آشکار و کلان ابرقدرت‌های پوشالی و با انگیزه‌های سخیف برای ضربه ‌زدن به مقدسات اسلام انجام پذیرفت و سبب رنجش خاطر و جریحه‌دار نمودن قلوب صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان گشت.

به گزارش خبرنگار فارس در قم، تجمع اعتراض‌آمیز طلاب حوزه‌های علمیه قم در محکومیت هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام ظهر امروز با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید به عنوان بزرگ‌ترین معجزه پیامبر اسلام در مدرسه فیضیه قم آغاز شد و در ادامه این مراسم اشعاری در وصف پیامبر گرامی اسلام و در محکوم کردن این حرکت اسلام‌ستیزانه قرائت شد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران نیز در این تجمع، به ایراد سخن پرداخت و با محکوم کردن این اقدام و توطئه استکباری، آمریکا و اسرائیل را مسئول اصلی این اقدام دانست و خواستار برخورد قاطع با عوامل تولید این فیلم شد. در ادامه این مراسم طلاب خشمگین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر و انزجار خود را از آمریکایی‌ها نشان دادند و خواستار مجازات عاملان این فیلم شدند.

پایان بخش این مراسم مداحی و سینه‌زنی طلاب در مصیبت اهانت به پیامبر بود. طلاب حوزه‌های علمیه با شرکت در این تجمع اعتراض‌آمیز اعلام کردند که تا آخرین قطره خونشان در حمایت از دین و رسول خدا مبارزه خواهند کرد.

همچنین به گزارش خبرنگار فارس در خراسان رضوی، طلاب حوزه‌های علمیه مشهد ظهر امروز با تجمع در مدرسه علمیه نواب مشهد و با سر دادن شعارهایی به ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام(ص) و توهین به ایشان اعتراض کرده و خواستار برخورد شدید با عاملان این اقدام و همچنین اعدام کارگردان این فیلم و کشیش آمریکایی شدند.

در ادامه مراسم طلاب حاضر در این تجمع با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا ایها‌المسلمون اتحدو اتحدو، مسلمان می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، امت اسلام به خروش آمده خون محمدی به جوش آمده، خواستار اتحاد مسلمان در برخورد با عاملان این اقدام شدند.

هتاکان پیامبر اعدام باید گردند، کشیش آمریکایی اعدام باید گردد، اهانت به اسلام شیوه کافران است، اتحاد و انسجام سفارش قرآن است و با دشمنان اسلام اتمام حجت می‌کنیم بهر نبرد با کافران غسل شهادت می‌کنیم از دیگر شعارهای طلاب حوزه‌های علمیه مشهد در این تجمع بود.

همچنین به گزارش خبرنگار فارس در لرستان، ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیزی که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، طلاب، اساتید و جمع زیادی از مردم نیز حضور داشتند. تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست اقدام موهن کارگردان آمریکایی را در ساخت یک فیلم غیر اخلاقی علیه مقدسات اسلام محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با اعلام حمایت از حرکت مسلمانان علیه نظام سلطه و صهیونیزم بین‌الملل، خواستار برخورد سریع و قاطع با عوامل و کارگردان این فیلم موهن شدند.

آنان در این تجمع عامل اصلی این توطئه را صهیونیسم دانستند و اعلام کردند دولت آمریکا نیز در این جریان دخالت دارد و شعار حقوق بشر و آزادی بیان دستاویزی برای حمله به ارزش‌های والای اسلام شده است.

طلاب لرستانی همچنین با انتقاد از کوتاهی سران کشورهای اسلامی خواستار رایزنی مسئولان سیاست خارجه ایران با دیگر کشورها برای محکومیت این اقدام مزدورانه شدند.

در ادامه روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه بقیةالله الاعظم و ریحانه الرسول دلفان با تجمع در مسجد النبی(ص) دلفان، اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کردند.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس در اصفهان، امروز جمع بسیاری از طلاب جوان استان اصفهان در اعتراض به ساخت فیلم موهن صهیونیست‌ها علیه پیامبر اکرم(ص) فریاد یا محمدا سر دادند.

طلاب تمام حوزه‌های علمیه اصفهان به نشانه اعتراض توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در استان اصفهان تظاهرات کردند و با شعارهای خود خواستار مجازات عاملان ساخت این فیلم شدند.

تظاهرکنند‌گان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و فریاد یا محمدا و با در دست داشتن پلاکاردهایی که شعارهایی را بر آن نوشته شده بودند، خشم و انزجار خود را از استبداد جهانی و دولت‌های استکباری ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار فارس در کرمانشاه، روحانیون و طلاب استان کرمانشاه نیز در اعتراض به فیلم موهن به ساحت رسول‌الله در مدرسه امام خمینی تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراض‌آمیز آمریکا و صهیونیسم را دستان حمایت‌کننده و پشت پرده فیلم توهین‌آمیز زندگی پیامبر اکرم دانستند.

به گزارش خبرنگار فارس در زنجان، اساتید و طلاب زنجانی در تجمع اعتراض‌آمیز خود در حوزه علمیه امام صادق (ع)، هرگونه اهانت به پیامبر گرامی اسلام محمد مصطفی (ص) را محکوم کردند و خواستار برخورد با عاملان اهانت شدند.

اساتید و طلاب زنجانی با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه خواستار وحدت مسلمانان در مقابل توطئه‌های دشمنان شدند.

به گزارش خبرنگار فارس در ایلام، در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) شماری از طلاب و روحانیون استان ایلام در حوزه علمیه صاحب‌الزمان (عج) شهر ایلام تجمع اعتراض‌آمیز کردند.

در این تجمع طلاب و روحانیون با محکوم کردن انتشار فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اکرم (ص) خواستار برخورد با عوامل و دست‌اندرکاران این فیلم شدند. در پایان این تجمع نیز پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به نشانه اعتراض نسبت به توهین به مقدسات اسلام به آتش کشیده شد.

همچنین تجمع‌کنندگان با سر دادن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از این دو رژیم منحوس به نمایش گذاشتند.

این گزارش می‌افزاید، حوزه‌های علمیه سراسر کشور امروز شاهد حضور خیل عظیم طلاب و روحانیونی بود که جنایت نابخشودنی دشمنان اسلام را شدیدا محکوم کردند.

این فیلم توهین‌آمیز به پیامبر مکرم اسلام(ص) و ارزش‌های دینی نه تنها خشم مردم ایران و بسیاری از مراجع عالی‌قدر را به همراه داشت، بلکه بیش از یک میلیارد مسلمان جهان این عمل را توهین به اسلام دانسته و با تظاهرات‌ خود خشمشان را از ساخت این فیلم آمریکایی صهیونیستی اعلام داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد