صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر به چهار شهرستان گیلان

کاروان خبری فجر گیلان سفر خود به 4 شهرستان در غرب این استان را آغاز کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کاروان خبری فجر گیلان لحظاتی قبل وارد این شهرستان شد و با فرماندار انزلی نشست خبری برگزار کرد. دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در جریان سفر کاروان خبری دهه فجر استان به انزلی راه‌اندازی این تور خبری را برای نخستین بار در کشور عنوان کرد و گفت: تور خبری دهه فجر با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف گیلان انجام می‌شود.

کد خبر : 727 | 3:46 ب.ظ | ۱ بهمن , ۱۳۹۱

darvishi1234کاروان خبری فجر گیلان سفر خود به 4 شهرستان در غرب این استان را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کاروان خبری فجر گیلان لحظاتی قبل وارد این شهرستان شد و با فرماندار انزلی نشست خبری برگزار کرد.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در جریان سفر کاروان خبری دهه فجر استان به انزلی راه‌اندازی این تور خبری را برای نخستین بار در کشور عنوان کرد و گفت: تور خبری دهه فجر با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف گیلان انجام می‌شود.

شهرام درویشی با بیان اینکه کاروان خبری فجر گیلان تاکنون به شهرستان‌های شفت، فومن، صومعه‌سرا، ماسال، رودبار، لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، آستانه‌اشرفیه، سیاهکل و رشت سفر کرده است، افزود: امروز انزلی، رضوانشهر، تالش و آستارا در لیست سفر کاروان خبری فجر گیلان است.

وی فعالیت این تور خبری را اطلاع‌رسانی دقیق و درست از وضعیت استان به ‌ویژه در دهه فجر عنوان کرد و افزود: تور خبری ستاد دهه فجر گیلان نشست با تمام کمیته‌های دهه فجر گیلان را در برنامه آینده خود دارد.

این مسئول با برشمردن برخی از فعالیت‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، خاطر نشان کرد: این کمیته در سال جاری با رویکرد جدید و متفاوت نسبت به سال‌های گذشته مشغول فعالیت است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این کمیته از حدود 3 هفته پیش آغاز شده است، افزود: در این راستا پایگاه خبری تحلیلی گیل‌فجر برای پوشش اخبار و اطلاعات دهه مبارک فجر گیلان افتتاح شده است.

درویشی اضافه کرد: تاکنون بالغ بر 290 عنوان خبر، مصاحبه، گزارش و گزارش تصویری در این پایگاه اینترنتی منتشر شده است.

وی تشکیل گروه نظارت و ارزشیابی روابط عمومی‌های استان را از دیگر برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر عنوان کرد و افزود: در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی دهه فجر گیلان 3 روابط عمومی برتر استان معرفی می‌شوند.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی دهه فجر استان، خاطر نشان کرد: این جشنواره برای نخستین بار در کشور در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در گیلان برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد