صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان بندر انزلی

فرماندار انزلی از بهره‌برداری 61 پروژه این شهرستان با اشتغال‌زایی 123 نفر در دهه فجر خبر داد. سعادتمند داودی، اول بهمن در سیزدهمین سفر شهرستانی تور ستاد خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کد خبر : 757 | 9:40 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

فرماندار انزلی از بهره‌برداری 61 پروژه این شهرستان با اشتغال‌زایی 123 نفر در دهه فجر خبر داد.

سعادتمند داودی، اول بهمن در سیزدهمین سفر شهرستانی تور ستاد خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به رشد و بالندگی کشور، افزود: با وجود گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی،‌ هر روز بر قدرت و اقتدار ایران در عرصه‌هایی بین‌المللی افزوده می‌شود.

فرماندار انزلی با تاکید بر اینکه به پشتوانه مردم، انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها به پیروزی رسیده است، گفت: امروز خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان است.

این مسئول، زنده نگه داشتن محورهای فکری حضرت امام (ره) را موجب پیشرفت و ترقی کشور در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: حرکت تاریخی و انقلابی امام خمینی (ره) با پی‌ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیداری ملت‌ها را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب همراهی و همدلی ملت و دولت موجب خودکفایی کشور در بسیاری از مسائل شده است، اذعان کرد: امروز جهان متوجه عظمت انقلاب اسلامی شده و اکنون شاهد هستیم که به برکت انقلاب اسلامی چهار دیکتاتور جهان ساقط شدند و اینها همه نشانه عظمت انقلاب و شعارهای انقلاب است.

فرماندار انزلی خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی با پیشرفت‌هایی روزافزون ایران اسلامی از زیر سلطه‌ غرب خارج و به یک کشور قدرتمند تبدیل شدیم و این آزادی و آزادگی و پیشرفت‌های بزرگ سیاسی، اقتصادی و علمی مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به افتتاح 61 پروژه در دهه فجر در انزلی گفت: 26 پروژه شهرداری انزلی، احداث ساختمان شاهد بنادر و دریانوردی، احداث واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان، راه‌های روستایی، احداث سوله دو منظوره امدادی و ورزشی و … از مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر انزلی است.

داودی در ادامه به آغاز هفته وحدت اشاره کرد و ولایت را نماد وحدت، همدلی، پیشرفت و توسعه کشور خواند و خاطر نشان کرد: همه ما باید با تبعیت از مقام معظم رهبری منویات و رهنمودهای معظم‌له را سرمشق خود قرار دهیم.

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بر حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن به ‌عنوان آزمونی دیگر در تحکیم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

1

2






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد