صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی با شکوه برنامه‌های دهه فجر در دستور کار مدیران رودبار است

فرماندار رودبار گفت: برپایی هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در دستور کار تمام مدیران اداره‌های رودبار قرار دارد. به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج مؤذن در جمع مدیران اجرایی این شهرستان با بیان اینکه توفیق خدمت به مردم از طرف مسئولان جزو دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مردم رودبار در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور حضوری چشمگیر دارند.

کد خبر : 784 | 10:08 ق.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۱

1

فرماندار رودبار گفت: برپایی هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در دستور کار تمام مدیران اداره‌های رودبار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج مؤذن در جمع مدیران اجرایی این شهرستان با بیان اینکه توفیق خدمت به مردم از طرف مسئولان جزو دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مردم رودبار در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور حضوری چشمگیر دارند.

وی، جنبش بیداری اسلامی را در بسیاری از کشورهای جهان، نمونه بارز گسترش انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: غربی‌ها از بیداری اسلامی هراس دارند و به همین دلیل هرگاه منافع خود را در خطر می‌بینند، موانع و مشکلاتی را بر سر راه این جنبش ایجاد می‌کنند.

این مسئول، با بیان اینکه رودبار 410 شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است، خاطر نشان کرد: شهید سید یونس رودباری نخستین شهید انقلاب اسلامی و سردارانی مانند شهیدان صورتی، مخزن موسوی، شفیعی، اسدی، درویشوند و … از افتخارات رودبار هستند.

وی، دهه فجر را میثاق مردم و مسئولان برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: برپایی هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در دستور کار تمام اداره‌های رودبار قرار دارد.

مؤذن، تشکیل کمیته‌های 17‌گانه و ستادهای فرعی دهه فجر در شهرها و بخش‌های رودبار را از دیگر اقدام‌های انجام شده برای گرامیداشت برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد.

وی حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز نظام را سبب ناامیدی دشمنان دانست و بیان کرد: حضور مردم در شرایط کنونی کشور، پاسخی دندان‌ شکن به غربی‌ها می‌دهد.

رئیس ستاد دهه فجر رودبار از معرفی 72 پروژه عام‌المنفعه برای بهره‌برداری و افتتاح در ایام‌الله دهه فجر این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با همت ائمه جمعه، نماینده، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در 4 بخش شهرستان اجرایی شده‌اند.

وی، به بیان معرفی و خصوصیات منحصر به‌ فرد رودبار پرداخت و عنوان کرد: وجود 75 درصد از معادن، اجرای 5 پروژه ملی، وجود امامزاده‌ها و بقاع متبرکه و … از جمله خصوصیات شهرستان رودبار است.

مؤذن در پایان ابراز داشت: رودبار با 2 هزار و 500 کیلومتر وسعت دارای چهار بخش، هفت شهر و بالغ بر 180 پارچه آبادی را در خود جای داده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد