صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حقانیت انقلاب اسلامی ایران در تمام دنیا نمایان می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حقانیت انقلاب اسلامی در حال نمایان شدن به تمام دنیاست. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی عصر امروز در چهارمین نشست تخصصی کنگره شعر مقاومت بین‌المللی اسلامی در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت با بیان اینکه روزی نمی‌توانستیم حتی با ابزار و ادوات جنگی کشورهای غربی کار کنیم، اظهار […]

کد خبر : 79 | 9:48 ق.ظ | ۱۸ مهر , ۱۳۹۱

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حقانیت انقلاب اسلامی در حال نمایان شدن به تمام دنیاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی عصر امروز در چهارمین نشست تخصصی کنگره شعر مقاومت بین‌المللی اسلامی در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت با بیان اینکه روزی نمی‌توانستیم حتی با ابزار و ادوات جنگی کشورهای غربی کار کنیم، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که در عرصه ساخت تسلیحات جنگی و دفاعی به موفقیت‌ و پیشرفت‌های بسیاری دست یافته‌ایم.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: جمهوری اسلامی ایران اکنون به لحاظ خودکفایی در ساخت تجهیزات و ابزارهای نظامی جزو چهار کشور برتر دنیاست.

وی با اشاره به اینکه حقانیت انقلاب اسلامی در حال نمایان شدن در سراسر دنیاست، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران نشان داد که می‌توان با استکبار جنگید و مستقل ماند و استقلال خود را حفظ کرد.

وی افکار امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در دنیای کنونی را موثر دانست و اذعان کرد: انقلاب اسلامی، استکبار جهانی را از لانه‌اش بیرون کشید و ابهت پوشالی و نقاط ضعف آن را به تمام دنیا نشان داده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی را عامل مشخص شدن معنای واقعی مقاومت دانست و تصریح کرد: در جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان با ارتش مجهز رژیم صهیونیستی معنای واقعی مقاومت برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی ایران را دیدیم.

وی اضافه کرد: حزب‌الله لبنان یک شاخه نظامی از یک گروه سیاسی در لبنان است که در برابر یکی از برترین ارتش‌های دنیا موفق عمل کرد و دشمن را به زانو درآورد و شاهد تکرار این حادثه در جنگ 22 روزه در نوار غزه نیز بودیم که مردم فلسطین با دست خالی دشمن صهیونیسم را متوقف کردند.

محمدی با اشاره به اهمیت و تأثیر هنر در عرصه مقاومت بیان کرد: از ابتدای انقلاب اشعار و زمزمه‌های انقلابی همیشه موثر و تاثیرگذار بوده است.

وی به تأثیر اشعار حماسی در بسیج عمومی مردم در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از قبل انقلاب اسلامی و تا دوران دفاع مقدس نقش موثر اشعار و شعرا و مداحان را می‌بینیم که تأثیر بسیاری روی مردم داشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در دوران دفاع در طول انقلاب اسلامی از تاکتیک هجومی استفاده کردیم، افزود: هنر و تأثیر عظیم اشعار مقاومت و حماسی را در شب‌های عملیات و حتی در تشییع جنازه شهدا به خوبی می‌بینیم.

به گفته وی باید از آنچه در پیروزی انقلاب اسلامی و حرکت در صحنه‌های مختلف انقلاب استفاده شد در راه بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی بهره برد.

محمدی از هنرمندان و شاعران خواست در این عرصه حضوری پررنگ داشته باشند و تصریح کرد: باید آثاری را تقدیم این راه کرد که موثر و اثرگذار باشند.

وی تأثیر یک شعر را از صدها سخنرانی بیشتر دانست و خاطرنشان کرد: اگر پشتوانه خلوص در کارها باشد کارآمدی قلم گاهی از یک سلاح نیز می‌تواند بیشتر باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد