صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شکوه قدرشناسی ملت ایران از انقلاب اسلامی در 22 بهمن امسال تجلی پیدا می‌کند

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: شکوه قدرشناسی ملت ایران از انقلاب اسلامی در 22 بهمن امسال تجلی پیدا می‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: پیامبر (ص) در کودکی پدر، مادر و پدربزرگ خود را از دست داد و گرد یتیمی از همان دوران کودکی بر چهره پاکش نشست.

کد خبر : 813 | 5:13 ب.ظ | ۹ بهمن , ۱۳۹۱

1

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: شکوه قدرشناسی ملت ایران از انقلاب اسلامی در 22 بهمن امسال تجلی پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: پیامبر (ص) در کودکی پدر، مادر و پدربزرگ خود را از دست داد و گرد یتیمی از همان دوران کودکی بر چهره پاکش نشست.

وی امام خمینی (ره) را نیز کودکی یتیم خواند که با تلاش خود توانست احیاگر اسلام در جهان معاصر باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بسیاری از انسان‌های با استعداد با تاثیرپذیری از انسان‌های الهی و دینی رشد کرده‌اند، افزود: این افراد توانستند برای جامعه مفید باشند.

وی حفظ ارزش‌های جامعه را مورد تاکید قرار داد و امام (ره) را یک استاد بی‌نظیر حوزه خواند و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) یک انسان الهی محض بود.

قربانی فرا رسیدن دهه فجر را یادآور آغاز انقلاب بزرگ اسلامی دانست و تصریح کرد: امیدواریم مردم قدر دهه فجر را بدانند و شکوه این قدرشناسی در 22 بهمن جلوه می‌کند.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های قوه قضاییه در برخورد با زورگیران جامعه یادآور شد: کسی که امنیت جامعه را از بین می‌برد محارب است و قوه قضاییه با این افراد برخورد قاطعانه می‌کند.

خطیب جمعه رشت همچنین درباره وضعیت رژیم صهیونیستی اذعان کرد: افراد تحلیلگر پیش‌بینی می‌کنند که رژیم صهیونیستی تا 10 سال دیگر از بین می‌رود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد