صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جوانان گیلانی دل‌نوشته های خود را بر بوم انقلاب حک کردند

جوانان غیور گیلان امروز با حضور در برنامه تریبون آزاد در میدان شهدی رشت، دل‌نوشته ها و آرزوهای خود را با مضمون انقلاب اسلامی ایران بر بوم انقلاب حک کردند. به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، برنامه تریبون آزاد بخش خبری 20:30 امروز با حضور در میدان شهرداری رشت جوانان این شهر را به پای […]

کد خبر : 832 | 5:21 ب.ظ | ۹ بهمن , ۱۳۹۱

جوانان غیور گیلان امروز با حضور در برنامه تریبون آزاد در میدان شهدی رشت، دل‌نوشته ها و آرزوهای خود را با مضمون انقلاب اسلامی ایران بر بوم انقلاب حک کردند.
به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، برنامه تریبون آزاد بخش خبری 20:30 امروز با حضور در میدان شهرداری رشت جوانان این شهر را به پای تریبون کشید تا دل‌نوشته ها و آروزهای خود را با مضمون انقلاب اسلامی، ولایت و شهدای انقلاب بر بومی با عنوان” این جوان 34 ساله انقلاب” به تصویر بکشند.

دانش آموزان، جوانان و دانشجویان گیلانی به همراه جوانان نسل قبل خود با حضور در این برنامه به بحث و تبادل نظر پیرامون انقلاب اسلامی پرداختند و از عمق دل برای این جوان 34 ساله آرزوی موفقیت و سربلندی داشتند.

امیر. الف دانشجوی مهندسی نساجی دانشگاه گیلان که در حال نوشتن بر بوم انقلاب بود به خبرنگار شبستان گفت: ما جوانان همیشه و در همه حال همراه انقلاب اسلامی بوده و پا به پای آن پیش می رویم تا دشمن بداند که هیچگاه نمی تواند ارزش های انقلاب را از جوانان ما بگیرد.

وی ادامه داد: همین اعلام حضور سیلی محکمی بر گوش دشمنان اسلام است که در خیال خام خود می پندارند که می توانند جوانان مومن ایرانی را از ولایت و رهبری جدا کرده و با خود همراه کنند.

علی.ی، که در حال گفتمان با همنسل خود بود، گفت: این برنامه خوبی است که در میدان اصلی شهر این امکان برای همه مردم وجود داشته باشد تا به بیان آرزوهای خود در مورد انقلاب بپردازند.

وی با بیان اینکه ما جوانان همواره پشتیبان ولایت هستیم گفت: ما در دوران انقلاب نبودیم اما می دانیم که چه زحمت ها کشیده شده و چه خون‌ها تقدیم شده تا این کشور زیر سایه آموزه های اسلامی به استقلال برسد.

این جوان 23 ساله رشتی افزود: همین غیرت جوانان مسلمان ایرانی است که کشور را به آن حد از رشد و تعالی رسانده که موجب وحشت کشورهای ظالم گشته است.

زهرا. د که منتظر بود تا نوشته اش را بر بوم انقلاب به تحریر بکشد، به خبرنگار شبستان گفت: بانوان نیز در همه صحنه ها از ابتدای اسلام در کنار مردان به فعالیت پرداختند و همچنان به ایفای نقش خود ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: دشمن هیچگاه نمی تواند با حربه هایی چون انتخابات و … جوانان ایرانی را در دام فریب خود گرفتار کنند و بداند که ما دستورات ولایت فقیه را با جان و دل پذیرا بوده و هیچگاه دست از انقلاب نخواهیم کشید.

جمعیت در مقابل میدان شهرداری بیشتر شده و همه منتظر تا نوشته ایی را به یادگار بر روی بوم حک کنند تا نشان دهند که گیلانی ها امروز نیز همانند گذشته پر افتخار خود در کنار میرزا کوچک، آیت الله ربانی املشی و …و با تاسی از آنها به مبارزات بر علیه استکبار جهانی ادامه داده تا با پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب به حکومت حضرت قائم(عج)متصل شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد