صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست خبری رئیس ستاد دهه فجر استان گیلان

نشست خبری رئیس ستاد دهه فجر استان گیلان با حضور خبرنگاران، نهم بهمن ماه برگزار گردید. رئیس ستاد دهه فجر گیلان در این نشست از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از جانبازان انقلاب اسلامی استان در دهه فجر خبر داد. حجت‌ الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر، […]

کد خبر : 861 | 9:57 ق.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۱

نشست خبری رئیس ستاد دهه فجر استان گیلان با حضور خبرنگاران، نهم بهمن ماه برگزار گردید.

رئیس ستاد دهه فجر گیلان در این نشست از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از جانبازان انقلاب اسلامی استان در دهه فجر خبر داد.

حجت‌ الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر فرصت گران بهایی برای به نمایش گذاشتن عظمت بیداری ملت ایران و انعکاس آن به ملل منطقه است.

وی با بیان این که دهه فجر عید انقلاب اسلامی است، افزود: تمام نهادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی در این ایام می‌کوشند تا با معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم ایران و جهان کام آنها را از این عید شیرین کنند.

این مسئول برنامه‌های دهه فجر را هم زمان با ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی به کشور اعلام کرد و گفت: امسال جوانان در اجرای این برنامه‌ها نقش چشمگیری دارند.

وی با بیان این که جوانان نقش بارزی در پویایی برنامه‌های دهه فجر دارند ادامه داد: آنها با گرامیداشت این ایام سهم خود را در شکوفایی انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

اشجری از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از جانبازان انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شد و امسال برای نخستین بار مراسم تجلیل از جانبازان انقلاب اسلامی نیز برگزار می‌شود.

وی برخی از برنامه‌های دهه فجر را حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن از 58 نقطه در گیلان، نواختن زنگ انقلاب در ساعت 9.33 دقیقه صبح روز 12 بهمن در مدارس، فرودگاه، گلزار شهدا و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی با حضور دانش‌آموزان، رژه موتورسواران و تاکسی‌داران در سطح شهر رشت از مسیر فرودگاه تا گلزار شهدا و آذین‌بندی سطح شهر با پرچم جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد.

اشجری با بیان این که بحث پیگیری قبور شهدای انقلاب اسلامی نیز در دستور کار قرار گرفته است، اذعان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن انزجار خود را از سیاست‌های ضد ایرانی به نمایش می‌گذارند.

وی به فعالیت 22 کمیته در ستاد دهه فجر استان اشاره کرد و گفت: هر یک از این کمیته‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را در گیلان اجرا می‌کنند.

این مسئول اجرای بالغ بر 400 برنامه را از جمله برنامه‌های کمیته کودک و نوجوانان دانست و خاطر نشان کرد: نمایش عروسکی، جشنواره قصه‌گویی کودک و نوجوان، برگزاری مسابقه نقاشی 34 متری، برگزاری ویژه برنامه در جوار آرامگاه میرزا کوچک خان از محوری‌ترین برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان است.

وی با بیان این که 420 برنامه دیگر نیز توسط کمیته بسیج برگزار می‌شود، متذکر شد: ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط بسیج پیرامون بصیرت و محتوا بخشی با موضوع ترویج گفتمان ولایت برگزار می‌شود.

اشجری اجرای 343 برنامه دیگر در سطح استان را از جمله برنامه‌های کمیته مساجد خواند و گفت: برگزاری جشن دهه فجر توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اکران مستند جشنواره عمار به مدت سه روز، برگزاری جشنواره رابطان مسجد و مدرسه و … از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی توسط این کمیته است.

وی با بیان این که امسال با انتخاب خبرگزاری فارس به عنوان مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان گام‌های مثبت و نوینی در این راستا برداشته شده است، تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی، اعزام تورهای بازدید از نهادها و اداره‌های استان، برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های دهه فجر و … از جمله کارهایی است که برای نخستین بار در سطح استان در این ایام صورت گرفته است.

این مسئول، بر ضرورت انعکاس برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد.

2

545484548558557.JPG






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد