صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای 80 برنامه فرهنگی فومن در دهه فجر

دبیر ستاد دهه فجر فومن از اجرای 80 برنامه فرهنگی این شهرستان در دهه فجر خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌ الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) هفته وحدت را میراث ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی دارد که ایجاد وحدت و الفت بین شیعه و سنی از همین برکات است و امروز دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان هستند.

کد خبر : 865 | 2:03 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

دبیر ستاد دهه فجر فومن از اجرای 80 برنامه فرهنگی این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌ الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) هفته وحدت را میراث ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی دارد که ایجاد وحدت و الفت بین شیعه و سنی از همین برکات است و امروز دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان هستند.

وی تصریح کرد: یکی از گفتمان های انقلاب وحدت است که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشته‌اند که به عنوان امانتی از امام راحل به ما رسیده و باید تلاش کنیم از آن بهره‌مند شویم.

رئیس تبلیغات اسلامی فومن ارتباط عمیق مردم و مسئولان نظام را از عوامل تثبیت پایه‌های نظام برشمرد و گفت: در طول 34 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی مردم با حضور خود در صحنه تهاجمات مختلف دشمن را بی‌اثر کرده‌اند و مانع از کوچک‌ترین صدمه به ارزش‌های این انقلاب شدند که در انتخابات با حضور پرشور و با بصریت به ولایت‌مداری خود صحه می‌گذارند.

وی دهه فجر را فرصتی برای تداعی حماسه مردم انقلابی ایران و تجدید میثاق با امام راحل و شهدا دانست و گفت: همه ما آسایش، امنیت و ثبات ایران اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و در دهه فجر تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل و شهدا داشته باشیم و رهرو راه آنها باشیم.

ابراهیم‌زاده ایمان و اعتقاد عمیق مردم ایران به انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های دیگر انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: مردم انقلاب با اعتقاد عمیق خود نسبت به انقلاب در مدت 34 سال از ولایت فقیه پشتیبانی کردند و امروز بیداری اسلامی ایجاد شده در سطح جهان برگرفته از همین انقلاب اسلامی و اعتقاد مردمی است.

وی برنامه‌های دهه فجر فومن را شامل دو بخش عمرانی و فرهنگی اعلام کرد و یادآور شد: ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر فومن با 21 کمیته جلسات متعددی برای تدوین برنامه‌ها تشکیل دادند که 72 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه و بیش از 80 برنامه متنوع فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر فومن برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر تنها در سطح شهر برگزار نمی‌شود بلکه در سطح روستاها نیز برنامه‌های فرهنگی و عمرانی بسیاری برگزار می‌شود.

وی دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان در سطح شهر و روستاها را از مهم‌ترین برنامه دهه فجر این شهر اعلام کرد و یادآور شد: برای رسیدن به افق چشم‌اندازی که برای ما ترسیم شده است در دهه فجر امسال دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان در سطح روستاها و شهر فومن برگزار می‌شود که مردم مشکلات و کاستی‌های خود را به مسئولان انتقال دهند.

دبیر ستاد دهه فجر فومن نواختن زنگ انقلاب در مدارس، ویزیت رایگان جامعه پزشکی در مناطق کمتر توسعه یافته، گرامیداشت 405 شهید فومن، یادواره شهدای انقلابی اصناف و بازاریان، برگزاری مسابقات بومی و محلی، آذین‌بندی اداره‌ها و نهادها، برگزاری همایش و نشست‌های بصیرتی در سطح دانشگاه‌های فومن را جزو برنامه‌های مهم فرهنگی دهه فجر این شهر اعلام کرد و متذکر شد: تلاش ما این است که با وحدت رویه شاهد شکوفایی بیشتر روستا، شهر و کشور خود در عرصه‌های مختلف باشیم که رسانه‌ها نیز در انعکاس پیشرفت‌ها نقش موثری دارند و تلاش کنند از بزرگنمایی مسائل غیر واقعی و تنش‌زا بپرهیزند و با رعایت امانت‌داری پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد