صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان صومعه سرا

فرماندار صومعه‌سرا گفت: شهدای دانش‌آموز در دوران انقلاب اسلامی با نثار خون و جان خود عظمت کشور را تثبیت کردند. به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده ظهر امروز در مراسم «نواختن زنگ انقلاب» در مدرسه شهید صدیقی این شهرستان، انقلاب اسلامی را دارای ارزش و آرمان‌هایی مقدس و برمبنای دین و دانش استوار دانست.

کد خبر : 868 | 2:03 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

فرماندار صومعه‌سرا گفت: شهدای دانش‌آموز در دوران انقلاب اسلامی با نثار خون و جان خود عظمت کشور را تثبیت کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده ظهر امروز در مراسم «نواختن زنگ انقلاب» در مدرسه شهید صدیقی این شهرستان، انقلاب اسلامی را دارای ارزش و آرمان‌هایی مقدس و برمبنای دین و دانش استوار دانست.

وی با بیان اینکه رسالت دانش‌آموزان در راستای تبیین و دستیابی انقلاب اسلامی بسیار حیاتی و مهم است، تصریح کرد: جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان نسلی تاثیر گذار برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام هستند.

فرماندار صومعه‌سرا به نقش شهدای دانش‌آموز در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهدای دانش‌آموز در دوران انقلاب اسلامی با نثار خون و جان خود عظمت کشور را تثبیت کردند.

وی، تلاش برای فتح قله‌های علم و دانش را از مهم‌ترین وظایف دانش‌آموزان امروز برشمرد و افزود: روزی که شهدای دانش‌آموز به جای سنگر علم در عرصه نبرد با ظالم برخاستند، اقدامی سنجیده بود اما تمرکز و تلاش دانش‌آموز امروز باید معطوف به علم‌آموزی و توسعه علمی کشور باشد.

حسینعلی‌زاده با تصریح بر اینکه فرا رسیدن دهه فجر نوید و بشارت یک عید بزرگ برای ملت است، ادامه داد: همه در مقابل انقلاب اسلامی رسالت سنگینی به‌ عهده داریم که هر فرد در حوزه فعالیتی خود موجب شکوفایی و پیشرفت می‌شود.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در راستای بصیرت و عبرت‌گیری مستکبران، زورگویان و جاه‌طلبان اظهار کرد: اگر به راستی و درستی حاکمان دنیا برای حتی لحظه‌ای به تفکر و تدبر در آیات الهی می‌پرداختند، دنیا زیر چنین ظلمی قرار نمی‌گرفت.

فرماندار صومعه‌سرا یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد و بصیرت ملت عنوان کرد.

وی اضافه کرد: افکار توانمند امام خمینی (ره) مردمی راستین و بصیری را پرورش داد که این افراد سرانجام با اتحاد انقلاب اسلامی را در تاریخ کشور رقم زدند.

حسینعلی‌زاده با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های مهم و برجسته نظام و ایجاد جنگ نرم فرهنگی همگی بهانه‌ای برای درهم کوبیدن انقلاب و پایه‌های استوار و محکم آن بوده است، متذکر شد: جوانان در رأس هرم نقشه‌های شوم استکبار قرار دارند.

وی خطاب به دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: مقاومت آگاهانه، آزادی اسلام و تعالی جوامع اسلامی بستگی به تلاش، عزم و بصیرت دانش‌آموزان، دانشجویان و اهالی علم و دانش دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد