صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتخابات سال آینده گذرگاه حساس نیروهای انقلابی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات سال 92 مهم‌ترین مسئله کشور محسوب می‌شود و گذرگاه حساسی برای نیروهای انقلابی است. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی حداد عادل در جمع فعالان سیاسی و فرهنگی گیلان با تبریک 12 بهمن سال روز بازگشت امام (ره) به کشور اظهار کرد: ایجاد وحدت قدر دانستن از انقلاب اسلامی است. وی ادامه داد: مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با دست خالی و بدون تکیه به شرق و غرب شاه را از کشور بیرون کردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

کد خبر : 879 | 2:10 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

1

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات سال 92 مهم‌ترین مسئله کشور محسوب می‌شود و گذرگاه حساسی برای نیروهای انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی حداد عادل در جمع فعالان سیاسی و فرهنگی گیلان با تبریک 12 بهمن سال روز بازگشت امام (ره) به کشور اظهار کرد: ایجاد وحدت قدر دانستن از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با دست خالی و بدون تکیه به شرق و غرب شاه را از کشور بیرون کردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حداد عادل با بیان اینکه ملت ایران یک روحانی عالی‌قدر، مرجع تقلید، عارف، فیلسوف، حکیم و معلم اخلاق را بر کشور حاکم کرد، بیان کرد: امیدواری، عزم، اراده، شور و شوق 23 بهمن سال 57 همچنان باید در جامعه وجود داشته باشد و قدر گوهر انقلاب اسلامی را بدانیم.

*انتخابات سال 92 گذرگاه حساس نیروهای انقلابی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده اشاره کرد و افزود: انتخابات سال 92 مهم‌ترین مسئله کشور محسوب می‌شود و گذرگاه حساسی برای نیروهای انقلابی است.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق پنجره انتخابات تلاش می‌کند در داخل نفوذ کند، تصریح کرد: دشمن از حضور مردم در پای صندوق‌های رای وحشت دارد و برای انتخابات برنامه‌ریزی می‌کند.

حداد عادل انتخابات آزاد را شعار دشمن برای مایوس کردن مردم دانست و خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها پس از فتنه سال 88 به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند با استفاده از بعضی از افراد نتیجه بگیرند و پس از ناکامی در ایجاد فتنه، تحریم اقتصادی تمام عیار علیه ملت ایران را آغاز کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رصد کردن تمام فعالیت‌های اقتصادی ایران توسط دشمن، بیان کرد: دشمن می‌خواهد تا مردم از سختی معیشت به ستوه آمده و از انقلاب دل بکنند و در برابر آن بایستند.

*اصلاح ‌طلبان در انتخابات آینده بخت خود را آزمایش می‌کنند

وی به ورود دوباره اصلاح‌ طلبان در انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: اصلاح‌ طلبان دوباره قصد دارند بخت خود را در انتخابات سال 92 آزمایش کنند زیرا به این نتیجه رسیدند اگر در انتخابات شرکت نکنند جامعه آن ها را فراموش می‌کند و برای اینکه از ذهن‌ها پاک نشوند در انتخابات شرکت می‌کنند.

حداد عادل تحریم‌ها علیه کشور را زمینه‌ای برای تبلیغات اصلاح‌ طلبان خواند و اذعان کرد: اصلاح‌ طلبان معتقدند تحریم‌ها فرصت طلایی برای شرکت در انتخابات سال 92 را برای آن ها فراهم کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رقابت در انتخابات گذشته را بین اصلاح‌ طلبان و اصولگرایان عنوان کرد و افزود: انتخابات سال 92 به سه ضلع اصولگرایان، اصلاح‌ طلبان و انحرافی تبدیل شده است و تجربه جدیدی در انتخابات سال آینده داریم.

وی با بیان اینکه به اصولگرایان صدمه وارد شده و وحدت و یکپارچگی که در ورود به انتخابات هفتم ‌داشتیم اکنون نداریم، اظهار کرد: پس از اتفاق‌هایی که از سال 83 اتفاق افتاده، وحدت در داخل اصولگرایان دشوارتر شده و آن را در انتخابات مجلس نهم تجربه کردیم.

حداد عادل مجلس نهم را اصولگرا نامید و اذعان کرد: دشواری وحدت بین اصولگرایان در انتخابات سال 92 بیشتر خود را نشان می‌دهد و مردم متدین و انقلابی نگران این امر هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصلاح‌ طلبان دوست دارند اصولگرایان با چند نامزد توانمند وارد عرصه انتخابات شوند و رای همدیگر را بشکنند تا آن ها پیروز شوند، تصریح کرد: امر مذکور ما را به این جمع‌بندی رساند که با آقایان ولایتی و قالیباف تصمیم بگیریم اگر قرار شد که یک نفر وارد عرصه انتخابات شود، دو نفر دیگر ورود نکنند و ملاک خود را در اطاعت از خط رهبری دانستیم و این امر معیار اصولگرایی است.

وی ادامه داد: ما سه نفر می‌توانیم آسان‌تر از احزاب و گروه‌ها به نتیجه برسیم و اگر نفر چهارمی نیز پیدا شد که مناسب‌تر باشد، از نامزدی در انتخابات کنار می‌کشیم.

حداد عادل اضافه کرد: به اتفاق آقایان ولایتی و قالیباف نزد آیت‌الله مهدوی کنی، آیت‌الله جنتی و آیت‌الله یزدی رفتیم و علما ائتلاف را تایید کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وحدت بین اصولگرایان را موجب ناراحتی بعضی از افراد که می‌خواستند در انتخابات ورود کنند، دانست و اذعان کرد: بعضی از احزاب اصولگرا انتظار داشتند که آن ها برای نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری تعیین تکلیف کنند.

وی گروه دیگری را که از ائتلاف بین اصولگرایان ناراحت هستند را اصلاح‌ طلبان نامید و بیان کرد: اصلاح‌ طلبان انتظار سخنان وحدت ‌آمیز از ما نداشتند اما بزرگان انقلاب و توده مردم با بصیرت آن را فکر خوبی دانستند و حول این فکر، ستاد انتخابات مشترک را تشکیل دادیم و حسین مظفر مسئولیت این ستاد را به عهده گرفته است.

حداد عادل با تاکید بر اینکه اگر کاندیدای اصولگرایی رای قابل توجهی داشته باشد می‌تواند به جمع مذکور بپیوندد، اظهار کرد: هر فردی که به جبهه اصولگرایی تعلق داشته باشد می‌تواند به جمع 1+2 بپیوندد و در تلاش هستیم الگویی برای وحدت بر اساس اعتقادات در رفتار سیاسی ایجاد کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد